Restoran 7

928 22 2
                                    

Bahrin masih tak boleh lupakan Iskandar yang berbadan hot dan berkote besar tu. Geram je dia tengok Iskandar bila dia datang ke kedai untuk makan atau pick up makanan untuk Grab.

Tapi apa boleh buat... Iskandar yang tak nak take it further. Hanya nak sedap kat dia sorang je.

Kadang-kadang Bahrin terbayang menjilat badan berketak-ketak Iskandar tu dan kote dia keras kat kedai tu. Cepat-cepat dia fikir pasal mende lain untuk turunkan kote dia.

"Abang?"

Bahrin terus berhenti mengelamun pasal kote Iskandar. Ada budak comel panggil dia.

"Ye dik, boleh abang bantu?"

"Segan lah abang..."

"Cakap je lah dik. Takyah segan-segan. Bukan kita baru kenal pun kan?"

Budak ni keje dekat café sebelah escalator kat Setapak Central ni. Akim namanya. Dia selalu jugak datang makan kat kedai Bahrin.

"Ummm..."

"Cakap je lah Akim..."

"Saya lapar... tapi saya belum gaji lagi bang..."

Bahrin faham. Dia cepat-cepat amek makanan dan bagi Akim untuk makan.

"Saya dapat gaji, saya bayar ye bang?"

"Takpe-takpe. Makan je dulu Akim."

"Terima kasih bang."

"Eh takkan terima kasih je. At least cium ke bukak seluar ke..."

Akim diam je dan terus pegi ke meja untuk makan. Bahrin menyesal gurau macam tu. Entah-entah budak tu fikir yang Bahrin tu pervert ke apa tapi Bahrin teruskan lah buat kerja lain. Malas nak fikir. Tak lama lepas tu Akim datang balik ke kaunter.

"Tak cukup ke Akim?"

"Cukup bang. Alhamdulillah."

'Okay Akim."

Tapi Akim tak berganjak dari kaunter.

"Kenapa ni Akim? Nak pinjam duit ke?"

"Eh tak bang. Um, tadi tu... betul ke abang nak saya bukak seluar?"

Bahrin pulak yang terkedu. Akim ingat dia serius.

"Eh abang gurau je Akim. Takyah bukak seluar pun. Makan je. Bayar kemudian. Bukan abang tak tau Akim keje mana."

Akim senyum.

"Nasib baik. Saya dah nak bukak seluar dah tadi."

TO BE CONTINUED

RestoranWhere stories live. Discover now