"Saya last day hari ni bang. Lepas ni saya dah tak servis purifier dah."
Itu perbualan awal tadi antara Bahrin dengan Reymee. Sekarang ni tangan Bahrin tengah mengusap bahagian dalam paha Reymee dan kote Reymee tengah naik mencanak.
"Abang please jangan! Wife takde. Tak best kalau self service..."
"Takpe. Abang tolong. Consider it a goodbye present."
Bahrin pun buka seluar Reymee dan terus kote dia keluar mencanak. Nice. Tak tebal sangat dan just nice je panjang kote dia. Bahrin terus masukkan kote Reymee dalam mulut dia dan mula menghisap.
"Unnggghhhhhh abanggggg!! Jangan macam ni bang. Segan saya!"
Bahrin dah tak peduli kata-kata Reymee. Dia teruskan aja mengisap kote Reymee. Tangan dia plak meraba-raba badan Reymee yang kurus tu. Akhirnya tangan dia jumpa nipple Reymee. Dia pun gentel kedua-dua nipple.
"Ahhhhhh abangggggggg!! Ahh ahh sedap bang!!"
Tak lama lepas tu Reymee pun terpancut dalam mulut Bahrin.
"Maaf bang. Saya tak tahan."
"Takpe."
"Wife saya kat kampung. Jadi saya dah lama tak keluarkan..."
Bahrin bawak Reymee ke toilet untuk basuh apa-apa yang patut. Apabila dah selesai, Reymee pun mula mengemas barang-barang dia.
Bahrin perhati je dia. Kalau ikutkan hati, bahrin nak fuck dia. Ataupun biar dia fuck Bahrin tapi bahrin malas nak push lebih-lebih. Terutama sekali bila Reymee dah jadi senyap dan muka pun serius. Mungkin dia dah menyesal pancut dalam mulut lelaki.
"Saya balik dulu bang."
Bahrin tau ini adalah kali terakhir dia jumpa Reymee. Sama ada dari segi professional mahupun untuk fun saja. Jadi Bahrin pun peluk Reymee dan cium dia.
Bahrin dapat rasakan yang Reymee terkejut dan badan dia menjadi kaku. Tapi sebelum Bahrin lepaskan pelukan dan ciuman tu, Bahrin dapat rasakan yang badan Reymee dan kurang kaku dan bibir Reymee seolah-olah membalas ciuman.
"Maafkan saya bang."
Bahrin jadi pelik. Kenapa Reymee minta maaf? Tapi Bahrin tak sempat tanya apa-apa sebab Reymee terus keluar pintu dan bergerak menuju ke lif.
To be continued...
YOU ARE READING
Restoran
General FictionRestoran mengisahkan Bahrin, seorang lelaki yang agak berisi berusia 40an. Dia sedang melaksanakan janjinya terhadap ex dia yang telah meninggal dunia iaitu membuka restoran dan kisahnya bermula apabila dia bertemu dengan Iskandar, seorang pemuda 20...