Dah seminggu dah Akim balik KL dari kampung. Dah beberapa hari jugak dia pergi ke Setapak Central dengan harapan boleh bertembung dengan Bahrin namun sering kali terkecewa. Bahrin tak pernah ada di kedai bila Akim datang.
Akim nak mesej tapi dia segan sebab dia dah ghosting Bahrin masa dia balik kampung untuk jaga parents dia yang sakit hari tu. Dia nak minta maaf face to face.
"Hari-hari kau datang kedai kenapa Kim? Kan ayah aku dah bagitau nanti dia akan mesej kalau ada shift kosong."
Alif tanya sambil lap cawan. Akim rasa annoyed plak. Aif tu anak tauke café kot. Boleh je dia berhenti kasi Akim kerja semula. Tapi Akim diam je sebab tak lama lagi sepupu dia akan amek SPM dan dia akan jadi terlalu busy untuk kerja. Lagipun Alif tak tau yang Akim datang situ adalah untuk jumpa Bahrin.
"Aku balik dulu lah..."
****
"Kau buat apa pergi kat kedai abang Bahrin?"
Akim terkejut bila Alif masuk bilik je dia terus tanya soalan tu.
"Kau kisah kenapa?"
"Kau tak beli makanan pun aku tengok. Kau nak jumpa abang Bahrin ek?"
Akim diam je.
"Oh betul lah. Dulu masa kau balik kampung tu ada abang Bahrin datang kedai cari kau!"
Berbunga-bunga hati Akim tapi pada masa sama, dia rasa sangat bersalah sebab ghosting Bahrin. Sebab tu dia nak bersemuka dan melutut minta maaf kat Bahrin. Of course, alang-alang dah melutut tu, dia akan masukkan kote Bahrin dalam mulut dia.
"Yang kau sengih-sengih tu kenapa? Kau minat kat abang Bahrin ek?"
Akim buat-buat tak dengar dan main game kat phone dia. Tapi Alif masih belum nak berhenti.
"Dah agak dah kau minat kat dia. Aku faham. Memang hensem. Tegap. Batang best."
Terkejut Akim dengar kenyataan Alif.
"Camne kau tau batang dia best?"
Alif sengih nakal.
"Aku dah masukkan dalam mulut aku! Dan lubang aku!"
Akim jadi geram. Dia nak je pukul sepupu dia tu tapi dia bersabar. Bahrin bukan milik dia dan dia pun menghilangkan diri waktu tu.
"Sedap betul ke dia fuck kau?"
Alif kelihatan tengah mengingati saat teruna dia diambil oleh Bahrin. Memang sangat Istimewa dan sedap. Sampai kote dia pun naik mencanak.
"Hoi! Yang kau stim tu kenapa?"
Akim marah. Tapi Alif lompat atas katil dan terkam dia.
"Kau dah kenapa?"
"Aku horny! Fuck aku skang Akim!"
To be continued...
YOU ARE READING
Restoran
General FictionRestoran mengisahkan Bahrin, seorang lelaki yang agak berisi berusia 40an. Dia sedang melaksanakan janjinya terhadap ex dia yang telah meninggal dunia iaitu membuka restoran dan kisahnya bermula apabila dia bertemu dengan Iskandar, seorang pemuda 20...