Restoran 20

566 25 3
                                    

"Oooouuuuuuuhhhhhhhhhh abangggggggggggggg!!! Ouhhhhhhhhh!!! Ahhh!! Ahhh!! Ahhh!!!"

Bahrin tersenyum bila teringat bellboy yang dia fuck hari tu. Memang dia lepaskan geram selepas melihat video lucah Irwan ke atas bellboy tu. Bellboy tu pun rela je dihentak dalam-dalam oleh Bahrin.

Namun, ia masih tidak memuaskan hati Bahrin. Dia nak meratah Irwan face to face. Tapi malang sekali, Bahrin dah tak jumpa dah Irwan sehinggalah dia dah naik bot, baru muncul kelibat Irwan di jeti.

Bahrin hanya boleh senyum dan lambai je. Dia rasa terkilan sangat tak dapat merasa Irwan lagi. Nasib baik ada video. Dah dua hari Bahrin kat KL dan tiap-tiap malam dia tengok video Irwan ride kote dia dan dia melancap sampai pancut dan terus tertidur.

Bila dia terbangun, dah tengah hari. Bahrin pun bangun untuk Bersiap pergi ke restoran dia. Tengah-tengah Bersiap, tiba-tiba phone dia berdering.

"Abang ada kat rumah ke? Saya nak datang servis purifier abang."

Tak sampai lima minit je, budak tu dah ketuk pintu rumah. Bahrin bukak pintu untuk dia masuk dan dia terus pergi servis purifier.

Bahrin tengok phone dia atas katil sementara budak tu buat kerja. Dia mula delete gambar-gambar entah apa-apa yang dia amek kat pulau. Bila dia ternampak gambar budak-budak pulau yang dia dah main, konek Bahrin semakin mengeras teringat.

"Bang? Saya guna toilet ye? Nak cuci skrin ni. Kotor sangat."

Bahrin angguk dan dia tengok je budak tu pergi ke toilet. Dah lama dah budak ni datang rumah dan servis purifier tapi selama ni Bahrin tak berapa perasan sangat dia.

Tapi sekarang? Bahrin rasa macam nak terkam dia. Reymee nama dia. Slim dan tinggi normal, lebih kurang Bahrin juga. Muda lagi kalau tak silap. Dalam 25 atau 26 tapi dah kawen. Ada baby juga. Mungkin sebab tu Bahrin tak berapa nak layan sangat.

Tapi hari ni dia kelihatan sangat delicious. Hahaha. Bila budak tu datang balik dan pasang semula purifier tu, Bahrin perasan seluar dia kotor. Mungkin terkena skrin tadi.

"Dik, seluar kotor."

Bahrin cepat-cepat tepuk-tepuk bahagian dalam peha dia. Tempat yang kotor tu.

"Uuuunnnggghhhhhh abang! Stop bang!"

"Kenapa?"

"Wife tengah dalam pantang ni kat kampung. Nanti takde sapa nak tolong saya..."

Bahrin tak faham mula-mula pastu baru dia perasan yang kote budak tu dah tegang dalam seluar dia.

To be continued...

RestoranWhere stories live. Discover now