Restoran 13

847 34 2
                                    

Dah sebulan dah Akim balik kampung dan dah sebulan dah Akim ghosting Bahrin. Akhirnya Bahrin dah give up dan teruskan kehidupan.

Alif, barista café baru yang gantikan Akim tu seakan-akan betul-betul menggantikan Akim. Setiap hari dia datang makan kat kedai Bahrin, macam Akim. Tapi bezanya, tiap kali dia datang, dia akan bawak air atau pastry untuk Bahrin.

Satu hari tu... Alif datang lepak kedai Bahrin tapi dia tak pakai uniform. Cuti agaknya. Dia lepak sampai ke closing dan dia tolong Bahrin kemas kedai. Bahrin kepenatan jadi dia biarkan je budak tu tolong.

"Abang nak rest kejap ye. Penat lah."

"Takpe bang. Saya habiskan basuh pinggan ni."

Bahrin pun duduk bersandar kat dinding dan pejamkan mata. Dia terfikir pasal Akim dan malam tengok movie hari tu. Sedap betul Akim nyonyot tetek dia. Bahrin yakin sedap jugak kalau Akim isap kote dia.

Bahrin dapat rasakan kote dia mengeras. Lepas tu rasa suam-suam dan basah. Seolah-olah Akim ada kat situ dan tengah isap kote Bahrin.

"Mmmhhhhmmmmmm..."

Tiba-tiba Bahrin rasa kehangatan lain macam pada kote dia. Ketat je. Lepas tu ada yang berat atas riba dia. Bahrin buka mata dan nampak Alif tengah duduk atas riba dia. Kote dia mencanak dan dibasahi air mazi.

"Unnnnhhhhhhhhh abannnnngggggggggggggg!!!"

"Alif?"

Belum sempat Bahrin buat apa-apa, Alif mula ride kote Bahrin dan selak baju Bahrin. Dia nyonyot tetek Bahrin.

"Uuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhh sedappppppppppppp!!"

"Ngghhhhhhhhhhhhhnnnnnnnnnnnnnn..."

Hampir 10 minit jugak lah Alif ride kote Bahrin.

"Yessssssssssss abannggggggggggggg!!"

Bahrin terbayang Akim yang tengah ride kote dia lalu Bahrin terus terpancut dalam lubang Alif.

"Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ahhhh!!"

Alif berhenti ride kote Bahrin dan lancapkan kote dia.

"Saya nak pancut banggggggggg!!"

Berdas-das dia pancut. Basah perut Bahrin. Alif cium Bahrin dan kemudian dia turun daripada riba Bahrin.

"Nak tidur rumah abang tak malam ni?"

"Oh tak boleh bang. Esok saya sekolah."

TO BE CONTINUED...

RestoranWhere stories live. Discover now