Ustaz Halim rupa-rupanya bukan straight. Akim dapat tahu selepas satu malam tu, Ustaz datang ke kedai dia masa closing. Dah takde orang.
Akim buatkan air dan bagi Ustaz sandwich sementara dia kemas kedai. Dah settle semua, dia ajak Ustaz duduk di belakang kaunter sebab situ je yang ada kipas. Pendingin hawa dah tutup jadi kedai tu agak panas.
Tengah-tengah mencuci kaunter, Akim tersilap langkah dan tersadung lalu terduduk atas riba Ustaz Halim. Memang tidak disengajakan tapi alang-alang dah terduduk, Akim bersandar sikit untuk merasa perut Ustaz yang bulat tu. Dia turned on sedikit.
Sebelum dia betul-betul keras, Akim cuba bangun tapi tiba-tiba Ustaz Halim peluk dia ketat-ketat dan mula menjilat leher dia. Menggigil badan Akim dibuatnya. Kemudian baru dia terasa ada mende keras kat bontot dia.
"Ustaz nak fuck Akim ke?"
Ustaz tak jawab. Dia terus menjilat leher sambil tangannya membuka pakaian Akim. Setelah dibogelkan oleh Ustaz, tangan dia merayap satu badan Akim. Dia gentel puting Akim lepas tu dia usap kote Akim yang keras dan melelehkan air mazi.
Ustaz guna air mazi Akim dan basahkan lubang Akim. Terangkat kaki Akim secara auto bila jari Ustaz mula explore lubang dia.
"Auuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhh Ustazzzzzzzzz!!"
Akim bangun dan buka pakaian Ustaz. Dia duduk semula atas riba Ustaz dan isap tetek Ustaz.
"MMMMmMMMMMmmmm!!"
Ustaz angkat bontot Akim dan masukkan kote dia dalam lubang Akim. Terbeliak mata Akim bila kote Ustaz masuk penuh.
"Uuuuunnnnnnnnnhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!! Sakittttttttt!!"
"Shhhh!! Kejap je tu!!"
Ustaz cium Akim sambil gentel puting Akim. Sekejap je Akim kesakitan. Lepas tu, Akim rasa kenikmatan dan dia mula ride kote Ustaz.
Ustaz pun menolak kote dia sedalam yang boleh menyebabkan Akim lagi meliar. Mata hitam Akim pun dah hilang. Akim dah lama tak kena fuck macam tu. Dua kali dah Akim terpancut tapi Ustaz masih bertahan. Akhirnya Ustaz tolak Akim untuk meniarap atas lantai. Ustaz baring atas Akim dan masukkan kote dia.
"Ahhhhhhhhhhhhh dalamnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!"
Ustaz letak tangan di leher Akim dan mula fuck Akim dalam-dalam. Akim pancut kali ketiga barulah Ustaz Halim pancut dalam Akim.
Selepas tu, Ustaz dan Akim baring berpelukan atas lantai dan Ustaz pun mula bercerita pasal hidupnya di Kuala Lumpur. Dia dulu straight tapi tergoda dengan anak murid dia Bernama Rizal yang terlibat dengan sindiket pelacuran sehingga dia pun terlibat sama. Nasib baik lah dia berjaya diselamatkan oleh keluarga dia.
"Apa jadi dengan Rizal?"
"Rizal dah masuk sekolah agama, jadi Ustaz pun pindah lah ke sini untuk melupakan semua tu."
Akim rasa bersalah pulak.
"Tapi Akim ingatkan Ustaz pasal Rizal jadi Ustaz tak dapat nak kawal diri. Maaf."
Akim cium Ustaz.
"Takpe Ustaz. Sedap. Lagipun kalau Ustaz tak start tadi, saya akan start juga."
"Akim minat ke orang tua buncit macam Ustaz ni?"
"Minat sangat! Saya suka perut!"
Akim pegang kote Ustaz dan usap, dengan harapan dapat keraskan lagi untuk dia ride. Tiba-tiba phone Ustaz berbunyi.
"Alamak!"
Cepat-cepat Ustaz Bersiap, pakai baju.
"Kenapa Ustaz?"
Akim pandang phone tu dan nampak nama Azim tertera. Siapa pulak Azim dan kenapa Ustaz tergesa-gesa nak balik sebab Azim dah call?
To be continued...
YOU ARE READING
Restoran
General FictionRestoran mengisahkan Bahrin, seorang lelaki yang agak berisi berusia 40an. Dia sedang melaksanakan janjinya terhadap ex dia yang telah meninggal dunia iaitu membuka restoran dan kisahnya bermula apabila dia bertemu dengan Iskandar, seorang pemuda 20...