RESTORAN 26

483 23 0
                                    

"Abang nak fuck Reymee ke?"

Bahrin terkedu dengan soalan tu. Of course lah dia nak tapi dia aware jugak yang Reymee tu budak straight yang dah kawin dan ada anak.

"Eh takpelah Reymee. Ringan-ringan pun okay je."

"Tapi abang boleh pancut ke kalau saya isap je?"

"Boleh tapi lambat sikit lah."

Bahrin tipu. Sebenarnya dia lambat pancut sebab dia dah pancut tadi sebab tengok video Irwan.

"Kalau macam tu, abang fuck je lah saya sampai abang pancut!"

Tiba-tiba Reymee bangun dan duduk atas kote keras Bahrin. Nasib baik kote Bahrin dan lubang dia dah basah.

"Auuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhh abanggggggggggggggg!! Besarrrrrrrrrrrrrr nyaaaaaaaaaaa!!"

"Sakit ke sayang?"

Muka Reymee dah merah padam. Dia cuma geleng kepala je. Bahrin tau dia tengah sakit. Tapi Reymee yang kurus dan takde bulu tu nampak seksi sangat mencangkung atas pinggang Bahrin.

Bahrin turunkan kaki dia dan nampaknya muka dia dah kurang merah. Mungkin dah kurang sakit. Bahrin pegang pinggang ramping Reymee dan gerakkan dia ke atas sedikit dan biar dia turun ke bawah sendiri.

"Unnnnnnnnnnngggggggghhhhhhhhhhhhhhh!!"

"Turun lah sayang kalau sakit!"

"Takpe bang. Saya okay."

Reymee mula ride kote Bahrin slow-slow. Lama-lama tu rentak dia makin laju. Akhirnya lubang dia dapat terima keseluruhan kote Bahrin.

"OOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHH ABANGGGGGGGGGGG!!!

Lagi mengganas Reymee ride kote Bahrin lepas tu. Sekarang giliran muka Bahrin pulak untuk jadi merah padam.

"Sedapnya sayangggggg!! Ahhhhhh sikit lagi sayang! Abang nak pancut!"

"Pancut dalam saya abang!!"

"Nghhhhhhhh ahhh ahhhh ahhhh!!"

"Sedap abang?"

"Of course sedap sayang!"

Reymee pun cium Bahrin.

"Thank you abang!"

Dia teruskan cium Bahrin dan gentel puting Bahrin.

"Reymee nak buat abang stim lagi ke?"

"Fuck me lagi sekali bang! Sebelum saya tinggalkan abang selama-lamanya..."

To be continued...

RestoranWhere stories live. Discover now