RESTORAN 16

865 24 3
                                    

"Terima kasih abang."

Hafiz curi-curi cium Bahrin sebelum Bahrin turun ke jeti.

"Kalau abang nak lagi, malam kang datang lah ke kuarters."

Hafiz tunjuk ke arah kuarters petugas.

"Saya nak rasa lagi kote abang."

Bahrin angguk je dan dia terus pulang ke bilik dia. Bahrin kepenatan. First time dia main dalam laut. Sampai je kat biik dia terus tidur sebab dah tiga kali dia pancut tadi. Memang hebat permainan budak tadi tu.

Bahrin tidur sampai senja sebab kepenatan. Bila dia bangun, dia rasa kelaparan dan cepat-cepat Bersiap untuk turun ke restoran kat resort tu.

Nasib baik belum ramai lagi orang jadi Bahrin dapat meja dan dapat order dengan agak cepat. Tengah menunggu makanan, Bahrin perasan ada sorang budak pandang dia. Bahrin senyum dan budak tu pun datang ke meja Bahrin.

"Abang yang ikut Hafiz snorkeling tadi kan?"

Bahrin tenung muka budak tu. Baru dia cam. Budak ni kerja sama dengan Hafiz tapi dia tak ikut naik bot.

"Hafiz mana?"

"Ada kat kuarters. Dia ada pesan tadi suruh abang datang."

"Boleh tunjukkan mana satu kuarters dia?"

"Boleh bang tapi saya takleh masuk. Bukan giliran saya. Kalau tak, saya nak juga merasa abang."

Bahrin tak faham apa maksud dia dan dia lupakan saja sebab makanan dah sampai. Bahrin makan cepat-cepat. Tak pasti sebab dia betul-betul lapar atau sebab dia nak cepat pergi jumpa Hafiz.

"Dah siap ke bang?"

Bahrin angguk dan bangun. Budak tadi pun mintak Bahrin ikut dia.

"Nama saya Irwan."

"Bahrin."

Bahrin perhatikan Irwan. Tinggi budaknya. Badan pun macam Hafiz. Sedap-sedap gitu. Muka pun not bad.

"Okay bang. Masuk je terus ke dalam. Bilik hujung."

"Irwan tak nak masuk sekali ke?"

"Next time ye bang."

Irwan pun berlalu pergi. Bahrin masuk ke dalam dan terus menuju kea rah bilik paling hujung. Belum sempat dia bukak pintu, dia dah dengar bunyi orang merengek. Moaning.

Bahrin perlahan-lahan bukak pintu. Terkejut dia melihat pemandangan itu. Seorang budak melayu yang agak kurus dan tinggi tengah fuck seorang Mat Salleh doggy style. Sedap betul nampaknya Mat Salleh tu digerudi sebab mata hitam dia hilang.

Budak Melayu tu senyum kat Bahrin dan beri isyarat untuk Bahrin datang dekat. Dia pun meraba kote Bahrin dan cium Bahrin. Mula-mula Bahrin macam segan sebab tak kenal budak tu dan juga Mat Salleh tu tapi bila budak tu gentel puting dia... Bahrin pun meliar.

Bahrin sumbat kote dia dalam mulut Mat Salleh tu dan fuck mulut dia.

"Mmmmm...mmmmm....mmmmm..."

Bila kote dia dah cukup keras, Bahrin pun pergi belakang budak Melayu tu dan basahkan lubang dia dengan lube. Lepas tu Bahrin tusuk lubang dia dengan kote keras tu. Menjerit budak tu bila kote Bahrin masuk sekali hunus.

"Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!! Abangggggggggggggg!!"

Budak tu dah berhenti fuck Mat Salleh tu jadi Mat Salleh tu yang gerakkan punggung dia sendiri.

"Nggghhhhhhhhhhhh!! Auuhhhhhhhhhhhhhh!!!"

Budak tu bersandar pada badan Bahrin.

"I'M CUMMINGGGGGGGG!!"

To be continued...

RestoranWhere stories live. Discover now