RESTORAN 15

853 24 6
                                    

Bahrin rasa macam nak muntah. Laut agak bergelora. Melambung-lambung bot. Budak semalam tu nama dia Hafiz. Dia kata kejap je beralun tu. Nanti dah sampai ke tempat snorkeling nanti laut akan jadi tenang.

Dalam bot tu ada 8 orang termasuk kru tiga orang. Bila sampai kat tempat snorkeling, semua orang terjun ke dalam air kecuali seorang kru yang tinggal atas bot.

Hafiz tarik Bahrin ke arah bertentangan dengan tempat orang lain tengah snorkeling.

"Nak gi mana ni?"

"Ikut je lah abang. Saya bawak tempat lebih private."

Jauh gila daripada bot. Halus je bot tu Bahrin nampak. Dia risau tapi dia terpaksa ikut je Hafiz.

"Okay bang. Pakai goggles dan masukkan kepala dalam air."

Bahrin pun buat lah seperti yang disuruh. Memang cantik pemandangan kat situ. Tengah sedap menikmati kecantikan laut, tangan Hafiz mula meraba Bahrin.

Bahrin pada awalnya fikirkan yang Hafiz tu pegang sebab takut Bahrin dibawa arus. Tapi tangan Hafiz tu betul-betul pegang kat kote Bahrin. Diusap-usap dan diramas-ramas.

Bahrin angkat kepala dari air dan nampak Hafiz tersengih je.

"Enjoy je bang."

Hafiz pun menyelam. Bahrin tak pasti apa yang berlaku. Tiba-tiba seluar Bahrin dibuka dan Hafiz masukkan kote Bahrin dalam mulut dia.

"Unnnnhhhhhhhhhhhh..."

Lama jugak budak tu menahan nafas dalam air sambil mengisap kote Bahrin. Hafiz naik ke atas untuk ambil nafas. Dia letak tangan dia kat leher Bahrin dan berpaut. Satu lagi tangan dia pegang konek Bahrin dan halakan ke arah lubang dia.

Kaki dia dililitkan kat pinggang Bahrin. Sebaik saja kote Bahrin masuk lubang dia, Hafiz pun cium Bahrin.

"Oooooooooooooohhhhhhhhhhhhhh abanggggggggggggg!!! Besarrrrrrnyaaaaaaaaa!!!

Merah padam muka Hafiz menahan nikmat dan senak. Bahrin pun tengah kesedapan bila Hafiz ride kote dia dan lubang dia mengemut.

"Ahhh ahhhhh ahhhhhhh nggghhhhhhhhhnnnnnnnnn!!!

Bahrin risau orang dengar tapi di tengah-tengah laut tu takde sesapa pun yang akan dengar.

"Aaaaaaaaaaabannnnnnnngggggggggg!!!"

Lubang Hafiz terkemut-kemut menyelubungi kote Bahrin. Bahrin anggap yang Hafiz dah pancut. Bahrin fuck dia laju-laju untuk cepat pancut.

"Yessssssssssssssssss!! Abangggggggggg!!! Yesssssssssssssss!!"

Bahrin pun pancut. Dia baru nak tarik keluar tapi Hafiz halang. Dia pusingkan badan dia supaya dia membelakangi Bahrin dan minta Bahrin pegang bahu dia.

"Abang fuck saya sambil saya berenang bawak kita balik ke bot ye?"

TO BE CONTINUED...

RestoranWhere stories live. Discover now