Dah seminggu dah sejak insiden Akim fuck Alif. Akim rasa pelik sikit tapi sepupu dia tu buat macam tak ada apa berlaku je. Ada kalanya dia minta Akim fuck dia lagi tapi Akim tolak.
Akim bagi alasan penat sebab dia dah start bekerja. Bukan satu penipuan pun. Alif nampak macam tak puas hati tapi dia tak push.
Tapi hari ni, dia macam tak boleh let it go. Dia tetap nak merasa batang Akim lagi.
"Kau nak simpan kote kau tu untuk abang Bahrin ke? Dia top lah. Dia tak nak kote kau! Dia nak lubang kau!"
Walaupun Akim tak tau sebenarnya status Bahrin sama ada dia top atau bottom atau vers tapi dia percaya jugak statement Alif tu. Sebab terbukti dia dah fuck Alif.
"Takpelah. Aku memang nak bagi dia lubang aku!"
"Kau virgin lagi kan? Gerenti sakit! Masa dia fuck aku aritu rasa macam nak terkoyak bontot aku!"
"Kau diam lah!"
"Kalau kau fuck aku, aku akan diam!"
Akim terus keluar daripada bilik tu, sebelum Alif terkam dia lagi.
"Kau sebenarnya nak abang Bahrin ke tak? Mintak kote aku plak..."
"Abang Bahrin cakap aku bawah umur so dia takkan sentuh aku dah..."
Nada suara Alif tu macam dia agak sedih tapi Akim jadi happy. Dia senyum lebar. Maksudnya Bahrin masih boleh jadi milik dia.
"Takyah nak sengih sangat lah! Lagi tiga tahun aku boleh try dia!"
Akim hempas tutup pintu sebelum dia keluar pegi kerja.
****
Akim tak boleh nak fokus sangat sebab teringat lubang Alif kemut sampai dia terpancut. Akim jadi horny. Tapi dia terpaksa lupakan sebab nak fokus pada kerja. Since ada lagi sorang barista kat kaunter, Akim fokus pada kerja restocking.
Dia busykan diri dia dengan menyusun stock dan juga menambah stock di kaunter depan. Akim terlalu fokus bekerja sampai dia tak perasan pun ada orang memerhatikan dia.
"Akim?"
Akim kenal suara tu. Dia rindu kat suara tu. Rindu kat perut tu. Dia pusing dan berdepan dengan Bahrin. Hensem betul! Lagi hensem daripada yang Akim ingat. Kalau ikutkan hati, Akim nak terkam terus Bahrin kat situ jugak tapi dia tahan diri dia daripada buat kerja gila. Tengok Bahrin depan mata tu membuat Akim horny semula dan kote dia mula nak mengeras.
"Lama dah ke Akim balik KL?"
"Baru je abang. Abang apa khabar?
Akim terpaksa tipu sebab dia malu.
Abang okay je."
"Akim dengar abang busy betul. Ramai peminat abang."
Akim mula-mula cakap macam nak perli Bahrin tapi dia sendiri tersentap dengan ayat tu.
"Takdelah popular. Lagipun Akim kan takde..."
Akim tertunduk. Dia tak tahu nak cakap apa.
"Kenapa Akim tak jawab mesej atau call abang?"
To be continued...
YOU ARE READING
Restoran
General FictionRestoran mengisahkan Bahrin, seorang lelaki yang agak berisi berusia 40an. Dia sedang melaksanakan janjinya terhadap ex dia yang telah meninggal dunia iaitu membuka restoran dan kisahnya bermula apabila dia bertemu dengan Iskandar, seorang pemuda 20...