"I'M CUMMINGGGGGG!!"
Bahrin dapat rasakan lubang budak tu terkemut-kemut. Dia dah pancut maksudnya. Mat Salleh tu pun merengek kesedapan juga. Mungkin dah pancut sama.
"Thanks abang!"
Bahrin pun cabut kote dia.
"Hafiz mana?"
"Belakang loker tu..."
Bahrin pun gerak ke belakang dan nampak Hafiz sedang duduk atas riba seorang Mat Salleh sambil ride kote dia.
"Hi.... aaa... bannnngggg..."
Mat Salleh tu dah nampak Bahrin.
"Care to join us?"
Bahrin senyum dan terus sumbat kote dia dalam mulut Hafiz. Mat Salleh tu pula menggentel puting Bahrin membuatkan Bahrin fuck mulut Hafiz laju-laju.
"Abang, fuck me!"
Bahrin tak faham permintaan Hafiz tu sedangkan lubang dia dah dipenuhi dengan kote Mat Salleh tu. Tapi bila Haifz bersandar pada badan Mat Salleh tu dan angkat kaki dia, Bahrin faham apa yang dia nak.
Bahrin pegang kaki Hafiz dan sumbat kote dia dalam lubang Hafiz. Susah mula-mula tu nak masuk sebab lubang Hafiz dah ada kote. Bahrin gigih berusaha untuk masukkan kote dia.
"AAhhhhh oooohhhhh uuuunnnnhhhhhhhhhhh!!
Akhirnya berjaya Bahrin masukkan kote dia dalam lubang Hafiz. Sangat ketat rasanya... first time Bahrin merasa kote lain dalam lubang yang sama.
"Niceeeeeeeeee!!"
Bahrin dan Mat Salleh tu pun mulakan kerja menggerudi dalam-dalam.
"Ohhhhhhhhhhhhh my Gooooooddddddddddd!!! Feels so gooooooooodddddddd!! Sedappppppp abangggggggggggggggg!!! Fuck meeeeeeeeee!!! Ngghhhhhhhhhhhhh!!!"
Tak lama lepas tu Hafiz mula pancut dan melembik atas diaorang namun diaorang masih tak pancut dan terus fuck Hafiz. Dah jadi macam anak patung dah Hafiz dibuatnya.
"Ahhhhhhhhhhh ahhhhhhhhhhhh ahhhhhhhhhhhhhh ohhhhhhhhhhhhhhhhh!!
Bahrin angkat Hafiz turun daripada riba Mat Salleh tu dan Bahrin plak yang ride kote Mat Salleh tu.
"Niceee!!!"
Hafiz isap puting Bahrin dan Bahrin pun ride kote Mat Salleh tu laju-laju sampailah Mat Salleh tu pancut. Hafiz masukkan kote Bahrin dalam mulut dia lepas tu isap sampai Bahrin plak terpancut.
Kepenatan, Bahrin terus gerak untuk balik ke bilik. Dia tolak pelawaan Hafiz untuk threesome dengan budak Melayu tadi.
Dalam perjalanan ke bilik, Bahrin rasa macam nak pitam. Pening kepala. Adakah sebab terlalu banyak pancut hari ni?
"Abang okay tak tu?"
Irwan datang menyapa.
"Marilah saya bawak balik bilik abang."
TO BE CONTINUED...
YOU ARE READING
Restoran
General FictionRestoran mengisahkan Bahrin, seorang lelaki yang agak berisi berusia 40an. Dia sedang melaksanakan janjinya terhadap ex dia yang telah meninggal dunia iaitu membuka restoran dan kisahnya bermula apabila dia bertemu dengan Iskandar, seorang pemuda 20...