"Abang nak?"
Terkejut Bahrin. Satu, sebab tengah-tengah Mall tu Akim tarik tangan dia letak kat kote. Kedua, memang seperti yang dijangkakan, kote Akim besar. Walaupun belum keras...
"Akimmmm... jangan bukan-bukan kat sini."
Bahrin tarik tangan dia cepat-cepat sebelum orang lain lalu lalang kat situ dan sebelum dia terlebih horny dan terus terkam Akim tu kat situ jugak.
"Hehe maaf bang. Lupa diri plak kejap."
"Abang Ikhlas je bagi Akim makan tu. Takde mintak apa-apa pun balasan."
"Terima kasih bang. Nanti Akim dah gaji, kita pergi tengok wayang ye?"
Bahrin senyum dan angguk. Akim pun balik semula ke café untuk kemas dan tutup kedai. Bahrin terus gerak pergi ke parking dan balik. Walaupun sekarang ni... dia agak menyesal tak bukak je seluar Akim tadi tu dan isap.
Tak perlu gelojoh... kalau ada rezeki tu dapatlah nanti...
Bahrin tersenyum dengan gelagat Akim. Comel je budak tu. Dah sampai kat kereta, Bahrin pun masukkan barang kat seat belakang.
Tiba-tiba ada tangan menepuk bahu dia. Husin.
"Abang... boleh tolong saya tak?"
"Kenapa ni Husin?"
"Kereta saya rosak. Takleh start."
"Abang tak pandai baiki kereta."
"Tak... saya nak mintak tumpang kereta abang. Mintak abang hantar balik rumah kakak saya. Dekat je bang. Area Setapak."
Bahrin pun setuju sebab dia memang stay Setapak. Jadi Husin pun naik lah kereta Bahrin. Rupa-rupanya kakak Husin stay kat bangunan sama dengan Bahrin. Lagi lah senang kerja.
"Boleh la nanti saya datang rumah abang..."
"Untuk apa?"
"Saya nak abang isap saya..."
Wow. Pucuk dicita ulam mendatang. Bahrin masih lagi horny selepas pegang kote Akim tadi. Dan Husin pulak serah diri.
"Serius ke?"
"Serius bang. Lama dah orang tak isap saya. Asyik melancap je."
"Takkan takde perempuan yang nak kat Husin. Hensem2 macam ni."
"Saya tak boleh tengok Perempuan lain bang. Saya masih teringat arwah isteri."
Kesian plak Bahrin dengar. Husin tarik tangan Bahrin dan letak kat kote dia.
"Boleh tak abang?"
To be continued...
YOU ARE READING
Restoran
General FictionRestoran mengisahkan Bahrin, seorang lelaki yang agak berisi berusia 40an. Dia sedang melaksanakan janjinya terhadap ex dia yang telah meninggal dunia iaitu membuka restoran dan kisahnya bermula apabila dia bertemu dengan Iskandar, seorang pemuda 20...