Akim tak sangka. Dia datang nak tolong Bahrin kemas kedai tapi akhirnya dia menonggeng kat meja dengan kote keras Bahrin mneggerudi lubang dia.
Dia dah perasan yang Bahrin stim tapi dia tak sangka yang Bahrin akan mengganas macam tu. Baru dia nak goda. Bahrin tiba-tiba campak dia ke meja tu dan tonggengkan dia. Nasib baik tak koyek seluar dia dalam kegelojohan Bahrin.
Bahrin tak romantic langsung. Takde nak cium atau rim, dia terus ludah lubang Akim dan jolok. Akim tak sempat nak isap kote Bahrin pun. Kote dia sendiri lagi lah terabai.
Tapi memang tak dinafikan sedap Bahrin fuck, walaupun ganas. Pada awalnya sakit jugak lah tapi lama-lama tu putih mata hitam Akim.
Akhirnya Akim dapat jugak merasa kote Bahrin. Dia rasa happy tapi happy dia kejap je sebab dia terdengar Bahrin mumble saat dia nak terpancut.
"Siapa Zam?"
Bahrin masih diam baring atas badan Akim.
"Siapa Zam? Kenapa abang sebut nama dia masa pancut?"
Bahrin bangun dan cabut kote dia. Akim mendengus. Akim pusing untuk menghadap Bahrin. Nampak muka Bahrin cuak. Dia tak tahu nak cakap apa.
Kote Akim masih keras mencanak. Belum pancut mungkin jadi Bahrin terus melutut dan isap kote Akim.
"Ahhhhhhhhhh abanggggggggggggggg! Ahhhhhhhhhhhh!! Stop bang!"
Bahrin tak peduli permintaan Akim dan terus mengisap kote dia sampai Akim terpancut dalam mulut Bahrin.
"Nghhhhhhhhhhh ahhhhhhhhhhh!!"
Akim terus tolak Bahrin dan sarung balik seluar dia.
"Abang bayangkan orang lain ke masa fuck Akim tadi?"
Bahrin diam.
"Abang fuck saya bukan sebab abang nak saya ke? Sebab abang nak kat orang lain?"
"Akim..."
"Abang gunakan saya untuk puaskan nafsu abang je. Sampai hati abang buat saya macam ni."
"Maafkan abang. Tak sengaja. Bukan abang tak suka kat Akim tapi..."
"Tapi apa abang?"
Bahrin diam dan tunduk. Dia tak tau nak cakap apa dah. Dia malu jugak sebab terlalu horny. Patutnya dia main je ngan Zamri tadi dan bukan Akim.
Akim terus keluar daripada kedai. Bahrin terduduk dan rasa menyesal buat Akim macam tu. Dia suka kat Akim sebenarnya.
"I'm sorry..."
To be continued...
YOU ARE READING
Restoran
General FictionRestoran mengisahkan Bahrin, seorang lelaki yang agak berisi berusia 40an. Dia sedang melaksanakan janjinya terhadap ex dia yang telah meninggal dunia iaitu membuka restoran dan kisahnya bermula apabila dia bertemu dengan Iskandar, seorang pemuda 20...