RESTORAN 30

447 21 1
                                    

Dah sebulan Akim dan Alif pindah ke Perlis. Sebulan jugak lah Akim pancut tiap-tiap malam selepas Alif ride kote dia.

Jujurnya, Akim dah mula enjoy lubang sepupu dia tapi dia masih lagi rasa sunyi. Hati dia masih belum betul-betul pulih. Dia juga rindukan Bahrin tapi...

Dia nak rasa dibelai jugak dan Alif hanya gunakan dia untuk kepuasan nafsu Sahaja. Lagipun Alif kurus dan tak sedap kalau tidur berpeluk dengan dia.

Akim tutup kedai sebab nak pegi solat Jumaat. Dia berharap dapat jumpa ada sorang daddy kat situ. Hensem orangnya. Badan pun gempal. Selalu senyum kat dia kalau bertembung di masjid.

Dah habis solat, Akim bersandar kejap kat tepi dinding masjid dan terlelap. Dia terjaga apabila ada orang tepuk bahu dia.

"Dik, dah kuat sangat berdengkur tu."

Akim terjaga dan nampak daddy hensem tu berxiri depan dia. Bonjolan dia betul-betul depan muka. Akim telan air liur melihatnya.

"Maaf ustaz! Saya tertidur!"

"Tidur takoe. Berdengkur tu ganggu kelas mengaji."

Ustaz tu tunjuk ke arah budak-budak yang tengah mengaji. Akim jadi malu sebab semua tengah memandang dia. Cepat-cepat dia bangun. Tapi sebab kaki dia kebas, dia hampir terduduk semula. Nasib baik Ustaz sambut.

"Eh? Adik okay ke ni?"

"Hehe malu saya. Kaki kebas."

Akim dah mula horny berada dalam dakapan Ustaz hensem dengan badan yang menggiurkan tu. Tiba-tiba Akim terasa sesuatu yang keras juga. Adakah Ustaz pun tengah stim?

Bila Akim dah boleh berdiri sendiri, Ustaz pun lepaskan Akim.

"Baru kat sini kan? Ustaz tak pernah nampak sebelum ni."

Akim angguk.

"Abang ipar saya buka kafe ***** jadi saya pindah sini untuk bantu dia."

Ustaz angguk.

"Ustaz datang lah kafe. Akim belanja minum."

"Baik betul Akim ni. Terima kasih."

Akim senyum dan mula gerak untuk balik ke kafe. Istaz tu masih berdiri memerhatikan Akim.

"Um, nama Ustaz apa?"

"Nama saya Halim."

"Ustaz Halim. Sedap nama tu. Sesuai dengan Ustaz."

"Ustaz datang tau petang ni."

Ustaz angguk dan kembali ke dalam masjid. Akim tersenyum balik ke kafe. Tak sangka dia dapat jugak bercakap dengan daddy hensem dengan perut bulat dia tu. Tapi dia Ustaz kan? Takkan dia nak tonggengkan Akim?

Akim geleng kepala. Tapi tak salah kalau dia kenal-kenal dengan Ustaz Halim. Mungkin Ustaz Halim boleh hilangkan perasaan dia terhadap Bahrin...

to be continued

RestoranWhere stories live. Discover now