Akim tak boleh terima diperbuat sebegitu oleh Bahrin. Dia betul-betul tak sangka yang Bahrin fuck dia tapi bayangkan tengah fuck orang lain.
Sampai dia dah tak sanggup nak pergi kerja sebab tak nak bertembung dengan Bahrin. Dia ada berbincang dengan ayah Alif untuk bertukar ke kedai lain. Lagi bagus kalau tukar ke negeri lain. Akim nak bertenang dulu.
Kebetulan Alif dapat sambung belajar ke Perlis. Jadi ayah Alif pun plan nak buka kafe kat Perlis supaya senang dia datang menjenguk anak dia. Akim terus setuju untuk pergi kerja sana walaupun masih dalam perancangan.
"Kau nak ikut aku pergi Perlis, Kim?"
Alif tanya sambil isap kote Akim. Dah tak kuasa dah nak tolak sepupu dia tu. Bagi je lah apa yang dia nak. Bila kote Akim dah keras mencanak dan basah, Alif pun duduk dan ride.
"Sedappppp kote kau Kim! Tak macam abang Bahrin! Senak!"
"Kau diam!"
Alif terlupa dan terus senyap. Dia ride kote Akim sambil mendengus. Akim sebenarnya enjoy je lubang Alif tapi dia takde hati kat Alif tu. Dia suka kat orang lain tapi orang tu dah patahkan hati dia.
Alif pula memang suka kat Akim dan kote dia. Pendek kata seakan-akan dah jatuh cinta dengan Akim. Jadi, pucuk dicita ulam mendatang lah bila Akim akan pindah ke Perlis sama dengan dia. Memang lubang dia akan sentiasa puas.
Dia tenung Akim ketika dia ride kote Akim. Hensem sepupu dia ni, walaupun agak kurus. Alif pun merapati muka Akim dan cium Akim. Mula-mula Akim tak balas tapi sekejap je. Lepas tu Akim masukkan lidah dalam mulut Alif.
Alif kulum lidah Akim sambil menggentel puting Akim. Alif dapat rasakan kote Akim makin keras dan mencanak.
"Ughhhhhhhhhhhh!"
"Aku nak pancut Lif!"
"Pancut dalam sayang!"
Akim pun pancut. Berdas-das air mani dia membasahi lubang Alif yang tengah melancap tu. Akim tepis tangan Alif dan lancapkan Alif sambil gentel puting dia. Alif meliar atas riba Akim.
"Ahhhh ahhhh ahhhhh Kimmmmm!! Alif nak pancut ni!"
Alif bangun dan sumbat kote dia dalam mulut Akim dan pancut dalam mulut Akim.
"Sorry Kim..."
Akim diam je. Dia tarik Alif dan cium Alif, masukkan lidah dia dalam mulut Alif. Masa mengulum lidah Akim, baru Alif perasan yang Akim dah masukkan air mani Alif dalam mulut Alif. Dengan ghairahnya Alif telan air mani sendiri.
"Akim, aku sayang kau tau! Tak sabar nak tinggal sama-sama nanti. Boleh dapat batang Akim tiap-tiap malam."
Dan seperti yang dikatakan, Alif memang ride kote Akim tiap-tiap malam masa diaorang tinggal di Perlis.
To be continued...
YOU ARE READING
Restoran
General FictionRestoran mengisahkan Bahrin, seorang lelaki yang agak berisi berusia 40an. Dia sedang melaksanakan janjinya terhadap ex dia yang telah meninggal dunia iaitu membuka restoran dan kisahnya bermula apabila dia bertemu dengan Iskandar, seorang pemuda 20...