05

138 4 0
                                    

Yatağın diğer tarafına oturdum ve sırtımı yatağın başlığına vererek bacaklarımı uzattım. Kısa bir sessizlikten sonra abim iç çekerek bana soru yöneltti.

"Sence Simay aşk olmak nasıl bir şey ya da bir insan aşk olduğunu nasıl anlar."

Abimin bu ani sorusu karşısında ne diyeceğimi bilmiyordum söylenecek çok şey vardı tabi ama yanımda abim vardı dediğim her kelimeyi iyi seçmeliydim. Dudaklarımı yalayarak söze başladım.

"Bence aşık olmak çok garip bir duygu tarifi yok gibi. Mesela onu gördüğün andan başlayalım. O an öyle bir andır ki nefes alamazsın kalbin deli gibi atmaya başlar ellerin ayakların titrer ayakta durmakta zorlanırsın başın döner terlemeye başlarsın. Kelimeler boğazında düğümlenir konuşamazsın. Gitsin istersin yanından düşüp bayılmaktan ve onun senin bu halini görmesinden korkarsın. Gittiğinde ise üzülürsün keşke birazcık daha dursaydı yanımda birazcık daha görseydim yüzünü dersin. Çok seversin en başta ne olursa olsun hep arkasında olursun dünyanın en suçlu en haksız kişisi oysa bile yinede onu savunursun sürekli yardım edersin o görsede görmesede sürekli onun yanında olursun. Üzülmesini istemezsin , kırılmasını biri onu incittiğinde içinde kin oluşur o kişiye karşı onu üzdüğü için. O üzülünce sende üzülürsün , o ağlayınca sende ağlarsın , o mutlu olunca sende mutlu olursun. Sürekli onu düşünürsün geceleri yatarken binbir senaryo kurarsın kafanda aklına onunla olduğu anların gelir onun mutlu olduğu anlar. Sen onun sana gülmesini seni sevmesini istersin tabi olmaz bazen bu isteklerimiz o başkasına güler başkasını sever senden nefret etse dahi elinden bir şey gelmez kalp bu söz geçiremezsinki. Yinede onun mutlu olmasını istersin varsın ben yanında deilim ama yinede o mutlu dersin sen üzüldüğün halde kalbin paramparça olmuş bir şekilde ona bakarsın onun mutluluğun ister öylece durup izlersin."

Dolan gözlerimi abim görmeden elimin tersiyle silerken abim daldığı yerden gözlerini ayırıp kafasını bana çevirdi. Evet kelimeleri iyi seçeyim derken her şeyi ortaya dökmüştüm bendende anca bu beklenirdi zaten.

"Ne güzel anlattın da sen bunları hissettiğine göre biri var öyle deilmi ?"

"Biri yok abi."

"Yalan söyleme anlarım , var biri."

"Vallahi yok eskiden vardı ama , sevdiğim biri bi tek ona karşı böyle duygular hissediyordum."

"Allah Allah bak sen küçük Simay'a aşık olmuşmuş eskiden."

"Ya sen beni boşversene abi sende var bugün bişeyler anlat hadi."

Janti YârimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin