"Ölüyorum anne!"
Salondaki koltuğa kendimi bırakırken feryatlarımı anneme gönderiyordum. Bu sabah yine erken kalkmıştım. İlk bi 2 saat gayet iyiydi güzel gidiyordum açlık falan bastırmıyordu lakin birazcık susamıştım. Ta ki öğlenden sonrasına kadar. Karnımın gürültüsü boğazımdaki susuzluk e bir yandanda ders çalışmak tam bir işkenceydi. Normalde ben iftara 1 saat kala uyanıyordum.
Annem bir yandan televizyona bakıyor bir yandan ise abimin çeyizine olan gri yeleği örüyordu. Bakışlarını bana döndürmeden cevap verdi.
"Az kaldı kızım sabret sabret."
"Sabredemiyorum bozcam ben orucu."
Böyle diyordum demesine ama asla bozmazdım 61 gün üst üste oruç tutmayı kaldıramazdım.
"Salak salak konuşma Simay hadi kalk ders çalış bak akşama Emre abingil geliyor seni şikayet ederim."
Annemin söyledikleriyle güldüm.
"Ne yapıcaksın ne yapıcaksın."
"Şikayet ederim dersini çalışmıyor hep yatıyor derim."
"Vah vah çok umrunda olur zaten Emre abinin demi baya üzülür kendini parçalar Simay neden ders çalışmıyor diye."
"Sen anca dalga geç kızım. Ne var yani bizde okuyan bi evladımız olsun istiyoruz şurda çok mu şey istiyoruz. Abin okumadı Fırat desen nanay okula ne diye gittiği belli deil geçen hafta okulda gayet uslu durmuş hocalarla telefondan konuştum. Geçen paşamızı tebrik ediyordum hatırladınmı."
"Hatırladım anne ben yine ders çalışıyordum hatta demi."
"He işte ne dedi biliyonmu bana 'Uyuyordum.' Bu yüzden olay çıkmamış."
Yerimde kahkahalarla gülerken annem hala söyleniyordu.
"Ya sabır napıcam ben sizinle biriniz zombi gibi etrafta dolaşır biriniz tüm gün dana gibi yatar iki yalandan ders çalışır biriniz okula gitse başına bela açar gitmese tüm gün bilgisayarın başında kafa patlatır."
Annem örgüsünü örmeyi bırakıp eline kumandayı aldı ve kanalları gezmeye başladı. Bende dayanamayıp konuştum
"Kalbimi kırıyorsun ama anne ben dana gibimi yatıyorum. Ayrıca yalandan ders çalıştığım da yok benim netlerim çok iyi bi kere."
"Kırıl diye söylüyorum evladım belki kırılırsan kendine çeki düzen verirsin."
"Sende bugün bir şeyler var anne ama hadi hayırlısı bakalım iki dakika oturmaya geldik şuraya gelmez olaydım. Gidiyorum ben."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Janti Yârim
Teen FictionYaz dizisi tadındaa DEVAM EDİYORR Masadaki eşyaları geri çantaya doldurdum ve gülerek konuştum. "Başka ne biliyorsun benim hakkımda?" "Geç dalganı sen geç aşık insandan ne anlarsın." Bozulup yürümeye başladığında çantayı koluma taktım ve hızlıca ya...