Bölüm şarkıları
🎶 Git ~ Sezen Aksu
🎶 Hata ~ Sezen Aksu
🎶 Son Bakış ~ Sezen Aksu
🎶 Seninle Olmak Varya ~ Bayhan
🎶 İmkansız Bir Aşk Denir ~ Yunus Emre
★★
Elini çekmesiyle konuşmak için ağzımı açtım lakin o ani bir hareketle yanağımdan öptü. Geri çekildiğinde sinirli bakışlarımı ona gönderdim.
"Ya biri görseydi."
"Kim görecek birtanem odadayız ya."
Elini başımın hemen yanında olacak şekilde kapıya yasladı ve üzerime doğru eğildi.
"Çok özledim seni."
Bakışlarımı kaçırırken güldüğünü duydum.
"Utandın mı sen."
Gözlerini bir iki saniye bakıp tekrar bakışlarımı başka yöne çevirdim.
"Evdeyiz Emre hiç mi korkmuyorsun."
"Tıhh." Dedi ve yanağımdan tekrar öptü.
"Korkmuyorum."
"Öpüp durmasana."
"Niye ya özledim seni gel bir sarılayım."
"Yok sarılma , öpmede zaten stresliyim."
Ani çıkışıma karşılık elini kapıdan çekti ve duvara yaslandı.
"Kırılıyorum ama o kadar uğraştım içerde senle iki dakika konuşayım diye senin yaptığına bak. Öpme , sarılma ne yapayım Simay. Zaten kaç gündür görmüyorum seni."
Kollarını birbirine bağlamış pencereden dışarı bakarken kapıyı kilitleyip önünde durdum.
"Emre." Diye seslendim ama o omuzlarını çırpmaktan başka bir şey yapmadı.
"Emre."
"Ya Emre tamam. 2 gün sonra sınava gireceğim sadece stresliyim birde yakalanma korkusu var tabi. Kırdıysam özür dilerim hadi sarılalım."
Kollarımı açmamla omuzlarını aşağı yukarı itmesi bir oldu. Gülümseyerek ona bakarken o hiç bir harekette bulunmuyor bakışlarını hala camda tutuyordu. Kollarımı yavaş yavaş indirmeye başladığım anda bana döndü ve kollarını açarak hızla beni kucağına aldı. Ağzımdan küçük bir çığlık kaçarken. Odanın ortasında beni döndürmeye başladı.
"Emre tamam düşeceğiz."
"Birşey olmaz."
Gülerek üstten ona bakmaya başladım yorulduğu anda beni yere bırakmak yerine yatağa fırlattı. Kendiside yanıma yatarken yüzünü bana döndürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Janti Yârim
Teen FictionYaz dizisi tadındaa DEVAM EDİYORR Masadaki eşyaları geri çantaya doldurdum ve gülerek konuştum. "Başka ne biliyorsun benim hakkımda?" "Geç dalganı sen geç aşık insandan ne anlarsın." Bozulup yürümeye başladığında çantayı koluma taktım ve hızlıca ya...