20

21 2 0
                                    

Bölüm türküleri

🎶 Adı Batsın Bu sevdanın ~ Ankaralı İbocan

🎶 Bahçe Duvarından Aştım ~ Neşet Ertaş

★★

Simay'ın anlatımıyla

"Kızım gece gece ne oldu ya. Tamda Fatih'le rüyamın en güzel yerindeydim."

Begüm'ün uykulu ve sinirli çıkan sesine karşılık gülümseyerek konuştum.

"Yarın günlerden ne Begüm?"

"Ne bileyim ben ya pazar galiba."

"Evet doğru bildin."

"Aa ne güzel aferim bana. Allah aşkına Simay bunu söylemek için mi aradın beni."

"Hayır tabikide canım arkadaşım."

Diyerek yatağımda sağa döndüm ve tekrar konuştum.

"Yarın 7 temmuz. Yani Emre'nin doğum günü."

Sonlara doğru heyecanlaşan ve yüksek çıkan sesimi elimle ağzımı örterek bastırdım. Göz ucuyla kapıma doğru baktığımda neyse ki bir hareketlilik yoktu.

"Aklından ne geçiyor Simay."

"Bilmiyorum ki."

Dedim ve yatağımdan fırlayarak pencerenin önüne geçtim.

"Acaba şimdi mi kutlasam."

"Gecenin ikisinde mi Simay. Yat uyu kızım. Sabah düşünürüz bir şeyler."

"Sabaha kadar uyuyamam ki ben Begüm. En iyisi ben ne yapayım biliyormusun."

"Bilmiyorum."

Diyerek bıkkınlıkla konuştu Begüm.

"Sabaha kadar bir plan düşüneyim."

"Olur aşkım olur düşün sen."

Begüm'ün sesinin sonlara doğru biraz uykulu çıkmasıyla daha fazla onu rahatsız etmek istemedim.

"Tamam o zaman ben bir şeyler düşüneyim. Olmadı yarın birlikte de bir şeyler yaparız olur mu?"

"Olur Simaycım."

"O halde ben kapatıyorum hadi öptüm seni tatlı rüyalar."

"Bende öptüm canım. Sanada tatlı rüyalar."

Telefonu kapatarak pencereyi açtım. Temiz hava odaya dolarken gözlerim Emre'nin odasındaydı. Her ne kadar onu görmek istesemde perdesi çekilmiş olduğu için hiç bir şey göremiyordum.

Belki bir umut balkona çıkmasını bekledim fakat hiç bir hareketlilik yoktu. Daha fazla penceremin önünde dikilmedim ve yatağımın içine sokulup düşünmeye başladım. Ona güzel bir süpriz yapmak istiyordum ama aynı zamanda da sadece ikimize özel bir şey olsun da istiyordum.

Janti YârimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin