"Oğlum çekilsene televizyonun önünden."
Babamın sesiyle abim kafasını babama çevirdi bu sırada ise abimin dalgınlığından faydalanan Fırat eliyle telefonu çekti lakin abimin elinden alamamıştı. Abim gözlerini kısıp kardeşime bakarken kenara çekildi koltuğa oturdu. İkimizinde gözleri abimde iken gözlerim bir an Emre abiye kaydı. Kaşlarını çatmış ben ve kardeşime bakarken hüzünlü bakışlarımı abime çevirdim.
O sırada elinde bardak tepsisi ile annem salona girdi. Gözlerini masaya çevirdiğinde aklına bir şey gelmiş gibi konuştu.
"Sandalye eksik Emir oğlum git de mutfaktan 2 sandalye kap gel."
"Giderim şimdi anne."
Abim annemi geçiştirirken annem elindeki tepsiyi masaya koydu ve sinirle abimin elindeki telefonu bir çırpıda aldı.
"Ben sana ne dedim Emir Ali hadi oğlum."
Abim yerinden kalkıp mutfağa giderken Fırat ise annemin yanına geldi.
"Annecim ben onu alayım."
Fırat telefonu alarak hızlıca yanıma geldi. Notlardaki tüm mesajları silip telefonu cebine koydu.
"Çok şükür kurtulduk be."
"Nasıldı Fırat efendi seyirci heyecanını hissettinmi ablacım."
"Kastettiğim bu deildi. Oy annem benim nasılda kurtardı bizi sultanların sultanı bu kadın ya."
Fırat eliyle anneme öpücük gönderirken annem anlamsız bakışlarını Fırat'a sunarak salondan çıktı. Ardından ise abim bir elinde bir sandalye diğer elinde bir sandalyeyi taşıyarak salona girdi. Sandalyeleri masanın yanına koyarak yerine oturdu. Anlaşılan telefon işini unutmuştu ya da önemsemedi.
★★
"Hadi bakalım herkes sofraya."
Annem ve Sevim teyze elinde tencerelerle birlikte salona girdi. Yemekleri masaya bıraktılar ve yerlerine oturdular. Babam bir köşeye karşısındaki köşeye ise Suat amca oturdu. Babamın sağına abim , abimin yanına Fırat. Fıratın yanında ise ben vardım. Benim yanımda ise Betül oturuyordu. Suat amcanın sağına ise karısı Sevim teyze. Sevim teyzenin yanında Emre abi ve Babamın sol tarafına Emre abinin yanında ise annem bulunuyordu.
"5 dakika var hanım koy çorbaları."
Annem yerinden kalktı ve teker teker kaselere çorba koymaya başladı.
"Ben içmeyeceğim Nuray teyze."
"Tamam evladım."
Çorbaları koyması bitince geri yerine oturdu masada bulunan limonu alarak çorbama sıktım bu sırada ise kardeşim bacağıma vurup kısık sesle konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Janti Yârim
Teen FictionYaz dizisi tadındaa DEVAM EDİYORR Masadaki eşyaları geri çantaya doldurdum ve gülerek konuştum. "Başka ne biliyorsun benim hakkımda?" "Geç dalganı sen geç aşık insandan ne anlarsın." Bozulup yürümeye başladığında çantayı koluma taktım ve hızlıca ya...