Bölüm şarkıları
🎶 Çok yazık ~ Çağan Şengül
🎶Dalgalandım Da Duruldum ~ Gripin
★★
Fırat kapının kenarında bizi beklerken Emre abiyi görmesiyle gözlerini fal taşı gibi açtı. Emre abi Fırat'ın saçını karıştırıp içeri geçti ayakkabılarımı çıkarttım ve kardeşimi itekleyip bende içeri geçtim.
"Bu merdivenler bitiriyor beni."
Nefesimi düzene sokarken kardeşim sessizce konuştu.
"Asıl birazdan abim seni bitirecek. Emre abi niye bizim evde?"
Kardeşimin omzuna elimi koydum ve göz kırptım.
"Yemek yiyecek oğlum."
"Yemek yiyecek öyle mi hadi ya. Ayrıca bunun suratı niye böyle. Acayip benzetmişler yalnız kim yaptıysa bileği kuvvetliymiş."
Odama girmemle peşimden girip kapıyı ardından kapattı. Çekmeceden havlu aldım ve saçlarımı kurutmaya başladım. Islaklığı geçsin yeterdi benim için.
"Tamam kaos seviyorum. Kavgada seviyorum ama yani böyle anidende olmazki insan bir haber verir ona göre mısırımızı patlatır , çekirdeğimizi alırız yani demi."
Yatağa oturdum ve kardeşime cevap verdim.
"Ne diyon ya sende iyice mahallediki dedikocu teyzeleri geçtin. Çok takılma sen onlarla. Neyse boşver şimdi onu asıl olayları bilmiyorsun neler oldu neler."
Sanki ben ondan farklıymışım gibi söylediklerimi sorguladım. Kardeşim sandalyemi çekip oturdu ve tam konuşacağım sırada kendisi konuştu.
"Asıl sen olayı bilmiyorsun Selim abi geldi hızlıca eşyalarını alıp gitti bayada sinirliydi tersledi beni falan."
"Heh işte ben onun niye öyle olduğunu biliyorum canım kardeşim."
"Neden?"
Heyecandan yerinde duramayan kardeşim oturduğu yerden kalktı ve odamda dolanıp durmaya başladı.
"Şimdi olmaz çok uzun hikaye gece anlatırım."
Kardeşim oflayarak yanıma oturdu.
"Ya o zamana kadar ben nasıl dayanırım. Yalvarıyorum anlat birkaç bir şeyler."
"Yok olmaz sabret canım."
Kollarını birbirine bağladı. Ben ise onu yataktan itekleyip konuştum.
"Of anlatmıycam demiyorumki anlatıcam ama şimdi zamanı deil. Hadi git şimdi üstümü değiştiricem."
"Ay iyi be aman anlatma çok beklersin benden bir daha dedikodu."
Tripli bir şekilde kapıya yöneldi. Kapıyı açıp çıktı ve ardından kapıyı kapattı. Bende üstüme kuru bir şeyler giyip odadan çıktım. Mutfağa geçtiğimde Emre abi elindeki havluyla saçlarını kurutuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Janti Yârim
Teen FictionYaz dizisi tadındaa DEVAM EDİYORR Masadaki eşyaları geri çantaya doldurdum ve gülerek konuştum. "Başka ne biliyorsun benim hakkımda?" "Geç dalganı sen geç aşık insandan ne anlarsın." Bozulup yürümeye başladığında çantayı koluma taktım ve hızlıca ya...