Bölüm şarkıları
🎶 Janti ~ Murat Boz
🎶 Güle Güle Şekerim ~ Sertab Erener
★★
"İnanamıyorum cidden Betül. Gerçekten mi?"
Şaşkın bir şekilde sorduğum soruyla birlikte terasın bir diğer ucunda oturan abimlerde bana dönmüştü. Bana kısa bir bakış attıktan sonra geri kendi sohbetlerine döndüler bende bu sırada bana cevap veren Betül'e bakıyordum.
"Gerçekten o günden sonra travma gibi birşey oldu abimde kuzenim onu korkuttan sonra artık eski abim yoktu."
Kendisi gülerken Begüm elinde Cips kasesiyle bize doğru yaklaştı ve yanımıza oturdu.
"Ne bu kadar çok güldüğünüz şey banada anlattın lütfen."
"Tamam tamam baştan başlıyorum o zaman."
Betül hafif öksürerek boğazını temizledi ardından ise kısık sesle tekrardan anlatmaya başladı.
"Şimdi 12 13 yaşında falan abim kuzenimde o yaşlarda. Neyse işte bunlar televizyonda korku filmi izliyorlar. Aslından çokta korkunç değilmiş korku filmi kuzenim öyle demişti. Sonra işte film bitiyor falan annemgil ve bende düğündeyiz bu arada. Abimle kuzenimide evde bıraktılar babaannem ve dedem var diye. Sonra kuzenimin tuvaleti geliyo köy evi tabi daha o sırada evin içinde tuvelet yoktu dışarıda vardı bir tane oraya gidiyorduk. Abimde işte yazık garibim hem kendi yalnız kalmasın hemde kuzenim yalnız kalmasın diye beraber tuvalete gidiyorlar. Kuzenim giriyor tuvalete. Abim dışarda ama nasıl korkuyor kuzenimle konuşuyormuş sürekli o anlattı. Sonra kuzenimde işte şaka olsun diye tuvaletten tırmanıp arka tarafa geçiyor. Elindede daha önce almış olduğu maske var şu testere maskesi varya yanakları böyle kırmızı yuvarlak olan."
Betül gülmeye başladığında bende gülmeye başladım. Begüm heyecanla sonunu beklerken Betül'ü dürtüp devam etmesini istedi. Betül ise gülmesini biraz olsun durdurup devam etti anlatmaya.
"Arka tarafta birde benim bisikletimi bulmasın mı kuzenim. Sabah orada bırakmıştım galiba tam hatırlamıyorum. Neyse işte kuzenim biniyo bisikletin üstüne takıyor maskeyide yüzüne bir başlıyor abimin üzerine pedal çevirmeye. Tabi abim varya arkasından ses gediğini duyuyormuş ama dönüp bakmamış bile tuvaletin kapısını yumruklamaya başlamış bas bas bağırıyor kuzenim çıksın diye. Sonra işte kuzenim abimin tam arkasına kadar gelip duruyo. Abimde varya ağlamaya , hıçkırmaya başlamış. Kuzenimin dediğine göre altına bile işemiş her ne kadar abim öyle olmadığını söylese bile."
"Ee sonra." Dedi Begüm heyecanlı bir şekilde. Gülmemek için zor dururken Betül kaldığı yerden devam etti.
"Sonra abim tabii akıllılık edip arkasına dönmemiş. Abim orda bir bağırdı varya. Bizde tam eve giriyorduk. Babam abimin sesini duyunca direk koşmaya başladı. Kuzenim de tabii bu arada abimin o kadar etkilendiğini görünce maskeyi çıkarıp attı yere. Hala o maskenin nereye düştüğünü hatırlıyorum."
"Sonra ne oldu peki."
"Abim bayıldı."
Dediğinde üçümüzde gülmeye başladık. Abimler bize doğru bu sefer sadece bakmakla kalmamış Emre yanımıza doğru gelmeye başlamıştı.
"Simay , Betül hayırdır iki saattir neye bu kadar çok gülüyorsunuz."
Betül'ün Emre'ye bakmasıyla Emre kafasını cidden mi diye Betül'e doğrulttu ardından ise konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Janti Yârim
Teen FictionYaz dizisi tadındaa DEVAM EDİYORR Masadaki eşyaları geri çantaya doldurdum ve gülerek konuştum. "Başka ne biliyorsun benim hakkımda?" "Geç dalganı sen geç aşık insandan ne anlarsın." Bozulup yürümeye başladığında çantayı koluma taktım ve hızlıca ya...