09

96 7 4
                                    

Bölüm şarkıları

🎶Evleniyormuşsun Bugün ~ Bağzıları

🎶Ölürüm Hasretinle ~ Seksendört

★★

"Seni seviyorum görmüyormusun Simay."

Karşımda duran adamın söyledikleri kalbimi hızlandırmaya yetmişte artmıştı bile. Yüzümdeki gülümsemeyle ona bakarken yavaşça yanıma yaklaştı ve kollarını bana sararak sımsıkı sarıldı.

Bende kollarımı ona sararken mutluluktan çıldırıyordum sevdiğim adam şuan bana aşkını itiraf etmiş ve sarılmıştı. Kokusunu içime çekerken konuştu.

"Yerli domates geldi. Şeker gibi kıpkırmızı."

Kaşlarım çatılırken ondan ayrıldım ne domatesi ya ne diyordu bu adam.

"Ne domatesi?"

"Gel ablacım gel. Bak şu biberin güzelliğine bak."

"Akif ne diyorsun kafayı yedin?"

Önümdeki adamın görüntüsü kaybolurken birden yerimden sıçradım. Gözlerimi açtığımda ise yatağımda idim. Ne yani hepsi bir rüya mıydı? Kollarıma baktığımda sarıldığım şeyin oyuncak farem olduğunu gördüm.

"Taze taze fiyat düştü."

Yerimden kalkıp cama doğru gittim. Camdan dışarı baktığımda gördüğüm şey seyyar satıcıydı.

Kapımın açılmasıyla kafamı oraya doğru çevirdim. Kardeşim odaya dalarak yatağıma oturdu elindeki zarfı bana uzatırken konuştu.

"Bu sana gelmiş abla."

Zarfı alarak içini açtım. İçinden düğün davetiyesinin çıkmasıyla gülerek konuştum.

"Oo düğüne mi gidiyoruz."

"Bence çok sevinme abla."

"Niye ya."

"İsimlere baksana."

İsimleri okuduğumda beynimden vurulmuşa dönmüştüm adeta. Damat yazılan yerde sevdiğim adamın adı Akif yazıyordu. Gelin ise lisede en yakın arkadaşlarımdan biri olan Nihal'di.

Bacaklarım vücudumu taşıyamazken yere çöktüm. Göz yaşlarım hızlı hızlı akmaya başladığında. Fırat odamın kapısını kapattı ve yanıma çöktü.

Telefonum çalarken arayan kişiyle konuşmak dahi istemiyordum.

Nefesim daralıyor , ellerim titriyorken Fırat komidinin üstünde duran telefonumu alarak açtı.

Janti YârimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin