13

69 4 0
                                    

Bölüm şarkıları

🎶Senden başka ~ Füsun Önal

🎶Kan ve gül ~ Kıraç

🎶Biliyorsun ~ Sezen Aksu

★★

Günler o kadar hızlı geçiyordu ki anlamıyordum. Mayıs ayına çoktan girmiştik. En sevdiğim aylardan biriydi mayıs ayı acayip bir havası vardı benim için neden bilmiyorum ama çok seviyordum. Havası , kokusu çok başkaydı. Geçen günlerde bir şey daha olmuştu Emre'nin rehberimdeki adı. Artık Emre abi diye kayıtlı deildi. Şu zamanlarda ise onlara gitmiyordum. Normalde annem Yks' için beni Emre'nin evine gönderiyordu bir nevi bana koçluk yapması için. Ama son olan olaylardan sonra ben gitmemeyi tercih etmiştim zaten Emre'ninde işide  baya yoğunlaşmıştı. Düşüncelerimi bir kenara bırakıp tekrardan mayıs ayının güzelliğini aklımı getirdim.

Evet delirdiğim kanıtı olabilir heralde. Yks çalışmaktan beynim o kadar erimiştiki burda bir ayı ne kadar çok sevdiğimi düşünüyordum.

Kendi kendime gülüp önümdeki test kitabına odaklandım. Geometri sorusu bana bakarken bende ona bakıyordum. Kalemimi hareket ettirip çözmeye çalıştığım sırada odaya dalan kardeşimle bakışlarım ona döndü.

Göğsü inip inip kalkarken ellerini dizlerine koyarak bir süre dinlendi.

"Hayırdır noluyo?"

"D-dur söyleyeceğim. Soluklanayım."

Kardeşimin dinlenmesini beklerken kendisini toparladı ve konuştu.

"Emre abinin dedesi Nurettin dede vefat etmiş."

Fırat'ın söyledikleriyle birlikte elimde olan kalem kayarak masaya düştü. Yutkundum ve konuştum.

"Ciddi misin?"

"Böyle bir şey şakası olur mu abla. Annemle babam Suat amcagilde. Baya kalabalık evleri şuan."

"Ne zaman vefat etmiş?"

"Biraz önce Emre abinin dayısı  köyden aradı. Yarın defnedilcekmiş."

Yerimden kalkıp odadan çıktım anahtarı alıp hızla merdivenleri inmeye başladığımda Fırat'ta arkamdan geliyordu bir yandan ise benimle konuşuyordu.

"Bugün köye gideceklermiş babam bizde gideriz diyor."

Apartmandan çıkıp Emre'nin evine doğru yürüdük. Zile bastığımızda hemen açıldı. Merdivenleri hızlı hızlı çıkarak kapının önüne vardım. Bir sürü ayakkabı vardı. İçeri girdiğimde erkekler ve kadınlar ikiye ayrılmıştı. Fırat erkeklerin bulunduğu salona geçerken bende kadınların olduğu misafir odasına geçtim. İçeri girdiğimde Sevim teyze hüngür hüngür ağlıyordu. Annem hemen yanında yerini almış omzunu sıvazlıyordu. Betül beni görmesiyle koşup yanıma geldi gözlerinden yaşlar süzülürken bana sarıldı.

Janti YârimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin