Güneşin sıcaklığı yüzüme vururken istemsizce gözlerimi araladım. Telefonuma baktığımda saatin 12 buçuk olduğunu gördüm yerimden kalkıp salona doğru geçtim annem televizyona bakıyordu.
"Nihayet uyanabildin uykucu unutma bak akşam 8 de Emre abingile gidiyorsun."
Koltuğa kendimi atarken esneyerek konuşmaya başladım.
"Niye ha şu ders işi uf anne gitmesem olmazmı hem kendi başıma yeterince çalışıyorum YouTube'ta zaten her istediğimi konuya ulaşabiliyorumki."
Annem gözlerini bir iki saniye bana çevirip geri televizyona döndü.
"Aa olmaz öyle şey bekliyor çocuk."
"Bir hafta gitsem bari bak ayın 11' inde oruç başlıyor."
"Kızım oruçla ne alakası var akşam gidiyorsun zaten."
"Ya ben gitmek istemiyorum ama."
"Off Simay git kahvaltını yap sabah sabah ne dediğini bilmiyorsun sana yardımcı olsun diye gideceksin zaten ders çalıştırması için deil senin planını tutacak ne kadar soru çözdüğünü ne kadar ilerlediğini. Ay her şey ide benmi söyleyeyim."
"Baştan öyle desene o zaman ne diye ders çalıştıracak seni diyorsun."
"Aynı şey kızım."
"Aynı şey deil anne."
"Ya sabır kızım kalk git şurdan vallahi sabah sabah cinlerim tepeme çıktı."
"İyi be aman gidiyorum sende kal burda bozucan o gözlerini bozucan bakıp durma."
"Hahayt güleyim bari bunu bana günde 12 saat telefona bakan kızım mı söylüyor."
Annemi arkamda bırakıp mutfağa geçecektimki tekrar konuşmaya başladı.
"Şu rafın üstünde düğünde çekildiğimiz resimler var bak istersen yalnız en alttaki resmi ortalıkta bırakma abin görürse kırk parçaya ayırır yazık olur resme güzel çıkmışsınız."
Son dediğiyle kaşlarımı çatıp rafın üstünden resimleri aldım ve mutfağa ilerledim. Sabahki yedikleri kahvaltılıklar hala masada dururken altı azıcıkta olsa yanan çaydanlıktan kendime bir bardak çay doldurup masaya geçtim ve elimdeki resimlere tek tek bakmaya başladım.
Sıra sonuncu fotoğraf gelmişti. Elime alıp baktığımda fotoğrafta
ben , Aysel , Samet eniştem ve Emre abi vardı.Ben ayselin yanında gülümserken Aysel ve Samet enişte kameraya bakıyorlardı. Asıl şaşırdığım ise Emre abinin kameraya deil bana bakıyor oluşuydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Janti Yârim
Teen FictionYaz dizisi tadındaa DEVAM EDİYORR Masadaki eşyaları geri çantaya doldurdum ve gülerek konuştum. "Başka ne biliyorsun benim hakkımda?" "Geç dalganı sen geç aşık insandan ne anlarsın." Bozulup yürümeye başladığında çantayı koluma taktım ve hızlıca ya...