Gone like smoke 50#

1.1K 46 35
                                    

Chapter 50 - drugged

Sååå, wattpad är skitstövlar... de raderade detta kapitel så jag är tvungen att skriva om det.
.... och jag har ingen aning om hur kapitlet såg ut så ja... det kommer bli stora förändringar, (mer eller mindre) 😢
But hey! Nu kan man lägga till gifs i kapitlen också!

 det kommer bli stora förändringar, (mer eller mindre) 😢 But hey! Nu kan man lägga till gifs i kapitlen också!

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Louis's perspektiv

Jag drog med mig den skrattande hyenan vid namn Zayn till platsen där min pappa hade sagt åt mig att gå.

Helt otroligt.
Vad gjorde mina föräldrar ens här?!

Zayn höll i tjejen som grät elefanttårar och försökte lugna ner henne, men det verkade som om hon blivit helt fast vid att göra ifrån sig oljud.

Zayn hade gett upp tillslut och bara lagt en hand för hennes mun så ljuden blev dämpade.

Han skulle vara mitt skydd också kommer den här tjejen och förstör allt.
Jag himlade med ögonen och kollade mig omkring.

Inga kameror, inga människor, inget ljud -- det vill säga mer ljud än den där tjejen gjorde ifrån sig.

Jag vinkade till mig Zayn utan att göra något ljud ifrån mig -- för det är så man gör.

"Can't you shut up?" Snäste jag åt tjejen som grät som en treåring vars napp hade försvunnit.

Zayn gav mig en pikande blick men kommenterade inte på mitt sätt att få henne att hålla mun.

Hon snörvlade lite -- herregud, är hon verkligen tre -- och torkade sig på hennes orangea jumpsuit.

"Sorry," viskade hon då hennes hicka lät henne prata.

Jag svarade inte. Istället tog jag tag i ett dörrhandtag och öppnade den.

Det här måste vara rätt rum pappa (japp, min pappa) sa åt mig att gå till.

Rum 3007.

"Louis? Is that you dear?"

Definitivt rätt rum.

Jag visste inte vad jag skulle svara så jag bara klev in i rummet där jag blev slängd in i en kram.

"Mom?" Frågade jag, snarare konstaterade jag, då hon nästan ströp mig.

Jag fick en hård klapp (snarare smäll) på ryggen direkt efter ifrån min pappa.

Jag lyckades dra mig undan kramen däremot för att ge min pappa en ilsken blick.

Zayn och tjejen klev in i rummet de också och mamma släppte mig ifrån sin famn för att ta hand om tjejen.

"What the hell are you guys doing here?" Väste jag åt pappa.

Hans ansikte lyste upp i ett självgott flin och han satte sig ner på en stol mitt i rummet.

Att svara på min fråga verkade vara ansträngande för en gammal gubbe som honom. Ha.

𝐆𝐎𝐍𝐄 𝐋𝐈𝐊𝐄 𝐒𝐌𝐎𝐊𝐄 :: [ • one direction • criminals a.u • ]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ