Gone like smoke 11#

6.7K 117 10
                                    

''Älska inte med ögonen, älska med hjärtat.''

Chapter 11- Still not for sale!🙅

💠Moa's perspektiv 💠

Harry hade ett brett leende på klistrat.

Verkligen, skulle dom verkligen sälja mig bara för att jag inte ville gå med på att spränga en skola? Tydligen.....

(-_-) Jag bara glodde på huset.

Nej, jag tror inte att dom skulle sjunka så här lågt att dom skulle sälja mig, men här är vi. Jag, på väg att bli såld till en total främling som God Knows What han skulle göra mot mig.

''Come on, kitten. Did you really think Louis love you? That he would cuddle with you? Make you feel special? Then I can tell you, this is reality not a fairy tale.'' Skrattade Harry åt sitt eget skämt.

Nä, trodde jag verkligen det? Varför trodde jag att han någonsin skulle älska mig? Vänta vad då?! Jag tror jag just erkände för mig själv att jag har känslor för honom. Harry tog min tysthet som ett svar på att det var det jag trodde.

Han vred av motorn och tog nycklarna.

''Come on kitten! You got people who could spend every single money they own on you!'' Sa Harry glatt och drog mig ur bilen.

Han gick med en rask takt upp för grusgången till huset. Vid parkeringen var det fullt med bilar, utanför stod tre killar och rökte.

''Yo! Harry, got a girl to sell? How much do want for her?!'' Ropade en av av killarna och skrattade.

Huset luktade rök och sprit, tydligen var det en pub på insidan också.

Harry skrattade. ''High, I can tell!'' Ropade han tillbaka till killarna och öppnade dörren åt mig.

Vi gick in i huset fullt med folk. Alla verkade ha ett glas i sin hand. Allas blickar riktades åt oss och jag började känna mig riktigt obekväm, mer än innan.

''Harry! Long time no see!'' Ropade en man. ''Hey Harry!'' det verkade som alla här inne kände Harry, och var full...

''Come here, baby girl!'' ropade en av männen och började skratta samt alla andra inne här.

Harry bara log brett och puttade mig bort mot en scen. Det var ett rött, slitet, gammalt skynke som täckte en del av scenen.

Och det var bakom scenen jag skulle, om jag fick bestämma hade jag varit i mitt hus i London framför en varmbrasa. Men näe, jag har inget ord med i leken.

Bakom scenen stod en stor flock med tjejer, unga oxå. När dom såg mig började alla glo och viska lite för högt.

Alla tjejerna hade sitt hår uppsatt i något slags vis, string och spets bh, med en slags lapp på låret där priset stod, 'ägare', och om hon ska 'lämnas tillbaka'. Vilka tror dom att vi är egentligen? En drös med böcker från bibblan som ska lämnas tillbaka?

Hell no!

Harry tog upp en bh och trosa och slängde dem till mig. Jag tog klumpigt tag i allt och bara stod där och inte visste vad jag skulle göra.

''Go on, strip.'' Beordrade Harry.

''Not when everyone is looking, especially not you.'' Muttrade jag och tittade bort mot tjejerna som stod och kollade in sina egna rumpor i speglarna.

Vad patetiskt.

'Min rumpa är bättre än din rumpa!'

''It's not a problem, do you think it is my first seeing a naked woman?'' Frågade Harry och sneglade åt dom andra flickornas håll. Jag gav upp. Jag suckade dramatiskt och kastade huvudet bakåt.

''You don't have to look.'' Fräste jag och slängde mina skor mot Harry.

En skon flög mot hans huvud, men han hann ducka. Fan skulle siktat lite lägre....! Jag drog av mig kläderna och satte på mig underkläderna...-om man nu kan kalla det så. Harry vände sig mot mig och tittade hungrigt på mig. Jag knäppte med fingrarna, och ja, jag har både lärt mig att knäppa fingrarna och att jag kan styra bättre över Harry när vi är i folkmassor. För då kan han inte göra något, det är först efteråt som det går åt helsike, då är jag körd.

Harry snappade ut från sin fantasi och gav mig en lika lapp som resten av tjejerna hade.

Åh herregud, varför går jag ens med på allt det här? Åh visst ja, det gör jag ju inte.

Harry log brett och gav mig tummen upp. Det tog allt jag hade att inte gå bort till honom och bryta av honom tummen och sedan hans nacke, kasta ut honom genom fönstret med örorna (stavning?) före. Och då tänker ni säkert- heter det inte med huve' före? Men inte den här gången, jag mena' vad jag mena'. Jag bara himlade med ögonen och vände mig om mot tjejerna. Dom stod och hade på sig extra läppglans och i vissas fall: klämde på sig själv. Jag fick rysningar genom hela kroppen att dom faktiskt ville bli såld, asså shit. Jag menar, vad ska dom göra med pengarna dom inte får?

"Put the card on ya leg." Sa en irländsk dialekt. Jag vände mig om och såg en stor, skäggig man i 40 års åldern. Jag nickade långsamt och fixade med kortet. Obehagligt..... "Girls! Get ready!" Ropade samma man. En annan man puttade ut mig och bort mot trappan där alla andra väntade. Gulp, vad har jag gett mig in på?

𝐆𝐎𝐍𝐄 𝐋𝐈𝐊𝐄 𝐒𝐌𝐎𝐊𝐄 :: [ • one direction • criminals a.u • ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora