4. BÖLÜM

99 16 0
                                    

Hoseok, yatakta dönüp durdu, uyuyamadı. Kısmen kaygıdandı ama çoğunlukla merakındandı. Taehyung'un açıklaması onu tatmin etmemişti. Artık o kadar çok sorusu vardı ki beyni kapanamıyordu.

Gece yarısına doğru pes etti ve yataktan kalktı.

Ev sessiz ve karanlıktı. Pencereler sonuna kadar açıktı ve bahçedeki çiçeklerin tatlı kokusu içeri giriyordu. Hoseok vardıklarında gördüğü terasa doğru yürüdü ve kapıyı iterek açtı.

Dışarı çıkıp derin bir nefes aldı ve duvara yaslandı. İtalyan havasının kokusunda, dışarıda kalıp yıldızlara bakma isteği uyandıran bir şey vardı. Belki sahada olmayı özlemişti. On yıldır Boston'dan zar zor ayrılmıştı ve ayrıldığında da her zaman iş içindi.

Bir ses onu düşüncelerinden çıkardı. Kaşlarını çatan Hoseok, yavaşça o yöne ilerlemeden önce ona baktı. Evin etrafında dolaştı ve büyük bir gölet gördü. Saat geç olmasına rağmen ortalık iyi aydınlatılmıştı ve orada birisi vardı.

Bir adam güçlü ve emin vuruşlarla suyun içinde yüzdü ve sırtüstü dönene kadar suyu kesti. Işıklar onun geniş,güneş yanığı omuzlarını, kaslı göğsünü, köşeli yüzünü ve siyah saçlarını aydınlatıyordu.

Hoseok'un midesi kasıldı.

Görünmek, casusluk yaparken yakalanmamak için kalın meşe ağacının arkasına çekildi. Ama tamamen ayrılmaya kendini ikna edemedi. Jungkook'un suda yüzmesini izledi, büyük bedeni bir panterinki gibi gevşemişti.

Artık neye bakmasını bildiğine göre Hoseok, Taehyung'un Jungkook'un tamamen İtalyan olmadığı konusunda ne demek istediğini anlıyabiliyordu. Gözleri,kara kaşlarının sert kıvrımı ve güçlü yüz yapısı ona annesinin izlemeyi çok sevdiği Türk dizilerindeki o acımasız Osmanlı padişahlarını hatırlatıyordu. Bu, Jungkook'un yüzüne o kadar çok güç ve karakter kazandırdı ki,onu Taehyung'un geleneksel olarak çekici yüzünden daha çarpıcı kıldı.

Bu adamın isimsiz babasının özelliklerini kendi yüzünde görünce nasıl hissedeceğini merak etti. Nefret mi etti? Yoksa hiç umursamadı mı?

Hoseok merakını gidermeye çalıştı. Eğer Taehyung onun hakkında söylediği şeylerde haklıysa,konu bu adama geldiğinde merak çok tehlikeli olabilirdi.

Ayak sesleri onun dikkatini Jungkook'tan uzaklaştırdı. Bir kadın görüş alanına girdi. Üzerindeki tek şey kısa, yarı şeffaf siyah bir elbiseydi; uzun kızıl saçları neredeyse zar zor örttüğü poposuna kadar uzanıyordu. İtalyanca bir şeyler söyledi,ses tonu açıkça çapkındı.

Jungkook gözlerini açtı ve ona kayıtsızca baktı. Bir şey söyledi,derin sesi sözlerinin içeriğini hiç ele vermiyordu. Kesinlikle flört ediyormuş gibi görünmüyordu.

Ama kadın gülümsedi ve bornozunu çıkarak tamamen çıplak bir şekilde havuza girdi.

Hoseok kesinlikle bu manzarayı taktir etti ama bakışlarının açıklanamaz bir şekilde Jungkook'a çekildiğini fark etti. Bu adamda bir kara deliğin çekim kuvvetine benzeyen bir şey vardı: Ondan uzağa bakmak çok zordu. Onun saf varlığı inanılmazdı,bir erkeğin dikkatini güzel,çıplak bir kadından uzaklaştıracak kadar güçlüydü.

Jungkook havuzun sığ ucuna doğru yürüdü ve yarı suya batmış bir şekilde merdivenlere yaslandı. Kadın onun önünde diz çöküp onun kaslı karnını öpüp. Hoseok kendi kendine başka yere bakmasını söyledi. Kendi kendine oradan gitmesi gerektiğini söyledi. Hiçbir zaman röntgenci olmamıştı.

Ancak ayakları beyninin komutunu hiç dinlemiyor gibiydi. Jungkook'un yüzünün kısılmasını, kadının onu memnun ederken kaslarının esnemesini ve sertleşmesini hayretle izledi. Eğer Hoseok daha iyisini bilmeseydi onun ona acı verdiğini düşünürdü,o kadar katı ve garip bir şekilde hareketsizdi ki yüzü hissetmesi gereken zevkin hiçbirini ele vermiyordu.

Hoseok başka bir yere bakmaya çalıştı,birisi onun aletini emerken bir adamı izlemenin tüyler ürpertici olduğunun farkındaydı. Ama yapamadı.

Kadın bir ses çıkardı ve Hoseok sonunda ona bakmak için başını çevirdi. Kadın ağzındaki horozun etrafında inledi,hepsini almaya çabalarken boğuluyordu. Nefes almak için durdu ve elindeki kalın,uzun aletin kalın ucu parlayarak ortaya çıktı. Çok damarlıydı, müstehcen derecede büyük, tıpkı porno filmlerinde ki gibi.

Hoseok dudaklarını yaladı. Sunmi'yi,evliyken ona yaptırdığı tüm üçlü sekslerden dolayı horoza olan gönülsüz hayranlığından dolayı suçladı. Boşanmasından bu yana ağzına bir sik bile girmemişti. Zaman zaman horoz emeyi sevmiş olabilir ama bir tane aramaya pek niyeti yoktu. Kendisi eşcinsel değildi.

Kadın sikini tekrar yuttu ve Hoseok bakışlarını Jungkook'un yüzüne çevirdi.

Onu doğrudan kendisine bakarken buldu.

Sonra döndü ve neredeyse kaçar adımlarla uzaklaştı.

Kalbi küt küt atarak odasına döndü ve ağır bir şekilde nefes alırken kapıya yaslandı.

Yatağa tırmandı, çarşaflar aşırı ısınmış cildine karşı soğuktu.

Bok.

Belkide eve döndüğünde gidip emecek bir horoz bulmalıydı, eğer o tüyler ürpertici adamın aletine bakarak bu kadar heyecanlandıysa.

Hoseok kaşlarını çattı ve şortunu indirerek mastürbasyon yaptı, özel bir şey düşünmeden. Çok gergindi. Serti, orgazmı tatmin edici değildi,ancak sınırı hafifletmeye yetiyordu, derisinin altında ki gerginlik hâlâ oradaydı. Cehennem kadar sinir bozucuydu; Hoseok birine yumruk atmak istiyordu.

Birkaç saat daha dönüp durduktan sonra uyumayı başardı.

Rüyaları tuhaftı.

Bu, Jungkook'la birlikte gördüğü güzel kızıl saçlıydı. Sertçe sikildiğinden dolgun göğüsleri baştan çıkarıcı bir şekilde zıplıyordu, bronzlaşmış erkeksi eller kalçalarını morartıyor ve bacaklarını açık tutuyordu. Kalın,uzun bir alet ona girip çıkıyordu. Sanki o horoz şimdiye kadar hissettiği en iyi şeymiş gibi sürekli inliyordu. Gri gözler ona mı baktı? Ve Hoseok ürperdi ellerini kaldırdı kaslı omuzlarını tutarak...

Rüya değişti.

Hoseok umumî tuvaletteki bir kabinin kirli zemininde diz çökmüştü. Duvardaki delikten dışarı çıkan şişman aleti emiyordu. Kalın şaftın etrafında inliyordu, ağzından ne kadar iyi hissettiğinin tadını çıkarıyordu. Sadece anonim koşulsuz bir eğlence. Aletin kime ait olduğu umrunda değildi.

Ama sonra bölmelerin arasındaki duvar ortadan kayboldu ve kafasında güçlü ve sert eller vardı. Onu o sikin üzerine çekiyor, vahşice sikiyor ve onu almaya zorluyordu. Hoseok öğürerek başını kaldırdı.

Gri gözler onunkilerle buluştu.

Hoseok nefes nefese yatağına oturdu ve şaşkınlıkla ıslak boxerına baktı. Gerçekten uykusunda mı gelmişti? Ergenlik çağından beri başına böyle bir şey gelmemişti. Rüyasında ne gördüğünü bile hatırlamıyordu,sadece beli belirsiz bir ten ve arzu izlenimi vardı

Garip.

Hoseok omuz silkerek boxerını çıkardı, yüzüstü yuvarladı ve tekrar uykuya daldı.

......

•√•

DUYGUSUZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin