23. BÖLÜM

87 14 0
                                    

Hoseok son hediyeyi de bıraktı ve eserini inceledi. Ailesi için her hediyeyi düşündü, aldı ve paketledi. Mükemmel bir şekilde dekore edilmiş oturma odası penceresinin yanındaki köşede bir Noel ağacı mutlu bir şekilde parlıyordu.

Hatta sahte şöminesinin üstüne Noel çorapları bile asmıştı. Her şey mükemmel görünüyordu. Ama hâlâ Noel ruhunu hissedemiyordu, ruh hali kasvetliydi.

Nedenini elbette biliyordu. Bunu düşünmemeye çalıştı ama kendisine yalan söyliyemedi. Noel' in sevdikleriyle vakit geçirmekle ilgili olaması ve en çok görmek istediği kişinin orada olamaması nedeniyle depresyondaydı. Bu, içinin soğumasına neden oldu.

Hoseok iç çekerek ayağa kalktı ve banyoya gitti. Belki sıcak bir duş daha sıcak hissetmesine neden olabilirdi.

Sabunlu eleri vücudundan aşağıya doğru ilerledi, hemen sertleşen meme uçlarını okşadı ve yarı sert aletini sarmadan önce karnını okşadı. Bu günlerde içinde bir şeyin olmasına o kadar alışmıştı ki, iki parmağını kolaylıkla içine kaydırdı. Nefesi kesildi ve hafif yanmanın, esnemenin tadını çıkararak ayaklarını daha da genişletti.

Ama çok geçmeden parmakları yetmedi.

Hoseok musluğu kapatıp raftaki yağa uzanmadan önce parmaklarını çıkardı. Duvardaki vantuzlu yapay penisi kolayca yağladı

Hoseok yapay penise sırtını döndü, onu deliğiyle hizaladı ve gerginlikten inliyerek yavaşça içine kaydırdı.

Bu duyguya tamamen bağlı olduğunu biliyordu ama bunu nasıl durduracağını bilmiyordu. Jungkook'un aramaları dışında kendisini iyi hissettiren tek şey buydu. Jungkook'un aletinin kopyası onu dolduruyordu ve kendisini tamamlanmış hissettiriyordu.

Nefes nefese kalan Hoseok kalçalarını hareket ettirdi, ve arkasında onun var olduğunu hayal etti.

Kapı zilli çaldı.

Hoseok dondu, gözleri açıldı. Belki görmezden gelirse gelen kişi giderdi.

Dişlerini gıcırdatarak yeniden hareket etti.

Kapı zilli tekrar çaldı.

Nefesini altında küfreden Hoseok istemsizce penisi çıkardı ve beyaz bir bornoz alıp giydi. Biraz sinirlenen Hoseok kapıya doğru yürüdü. O kadar sertti ki neredeyse hüsrandan ağlayacaktı.

Kapıyı hızla açtı ama diğer taraftan koyu renk paltolu uzun boylu adamın durduğunu görünce sert yorumu dudaklarında kaldı.

Hoseok bir an için bunun gerçek olmadığından emindi.

Bir rüya olsa gerek. Bunun gibi kaç tane rüya görmüştü. Saymak için çok fazla.

Ama o kadar gerçekti ki.

Jungkook ona baktı, bakışları karanlık ve okunamaz haldeydi. Her zamanki gibi kusursuz görünüyordu. Her zamankinden daha da fazla, çünkü koyu kirpiklerindeki ve saçlarında ki eriyen kar onu dayanılmaz derecede çekici gösteren bir parlaklık katıyordu.

Hoseok yutkundu. Kendini çok sıcak hissediyordu, hâlâ çok çaresizdi ve net düşünemeyecek kadar heyecanlıydı, aleti bornozunun altında zonkluyordu ve o kadar yakındı ki, Jungkook'un üzerine atlayıp ona bir maymun gibi tırmanmaya bu kadar yakındı. Bu çok saçmaydı çünkü bir maymundan çok daha büyüktü ama yanmasının nedeni de buydu. Bu adama tırman ve ona tutun.

- Evdesin- dedi Jungkook. Sanki evde olmamı beklemiyormuş gibi sesinde hafif bir suçlama vardı.

- Gece saat onda başka nerede olabilirim ki?- Hoseok homurdanarak elini kapı çerçevesine yaslandı - Ve evimin içinde kameraların yok mu?

DUYGUSUZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin