6. BÖLÜM

113 15 2
                                    

Hoseok genellikle kolay kolay sinirlenmezdi. Aslında onun için çalışan çoğu kişi onun soğuk ve duygusuz olduğunu düşünüyordu. Aslında astlarının ona, kıçına sopa sokan,duygusuz bir pislik dediğini duymuştu. Bu Hoseok'un kendi geliştirdiği bir imajdı. Bu onun gurur duyduğu bir görüntüydü.

Ama şuan duygusuz olmaktan olabildiğince uzaktı. Öğle yemeği sırasında Jungkook'a her baktığında sinirleniyordu.

Şans eseri birbirlerinden oldukça uzak oturuyorlardı,yoksa Hoseok muhtemelen hiçbir şey yiyemezdi.

Masanın en ucuna, başına her baktığında iştahı kayboluyordu. Bu salak neden masanın en başında oturuyordu tam olarak? Herkesin onu kızdırmamak için geriye yaşlanması kesinlikle iğrençti. Normalde iki kişi için yeterince büyük bir egoya sahip olan Taehyung bile üvey kardeşini karanlık, okunamaz gözlerle izlerken sessiz ve dikkatliydi.

En azından kimsenin bu pislikten hoşlanmaması küçük bir teselliydi. Jungkook'a saygı duyuyorlardı, ondan açıkça korkuyorlardı ama odada ona nazik bakan tek bir kişi bile yoktu. Eğer Jungkook bu kadar kendini beğenmiş bir pislik olmasaydı Hoseok onun için üzülürdü. Ama olduğu gibi,neden kimsenin onu istemediğini çok iyi anlıyordu. Kim bundan kibirli-

- Eğer Jungkook'a bakmaya devam edersen Taehyung yanlış bir fikre kapılabilir.

Hoseok bakışlarını kaçırarak sağında oturan ufak tefek genç kadına çevirdi. Taehyung'un küçük kuzeni Lucrezia.

Lucrezia çarpık bir şekilde gülümsüyordu. İnsanların ne düşüneceklerini bilmedikleri zamanda gülümsedikleri gibi.

- Bakmıyordum- dedi Hoseok, kahvesini alırken.

Soğuktu.

Lucrezia şüpheci bir ifadeyle ince, kara kaşlarını kaldırdı.

- Aramızda kalsın - sadece Hoseok'un kulakları için mırıldandı - Ben de gençken Jungkook'a bakardım, pekte akraba sayılamayız,bilirsin.- Biraz utanmış gibi yüzünü buruşturdu - Nefis bir şekilde yasaktı: Bir akraba ama değil,trajik bir geçmişi ve yakışıklılığı var.- diye homurdandı - Ben aptal bir kızdım artık daha iyi biliyorum.

- Ne demek istiyorsun?- dedi Hoseok,daha doğrusu kararına karşı çıktı. Kayıtsız görünmek için soğuk kahvesini yudumladı.

- Jungkook...- başını sallayıp gülümsemeden önce ifadesi sertleşti.- o benim seviyemin o kadar dışındaki komik bile değil. Ona eşlik eden kadınları bir görsen... Her biri inanılmaz güzel.

Hoseok'un içinde onun söylemek istediği şeyin bu olmadığına dair bir his vardı ama ateşli merakına rağmen ona inanıyormuş gibi davrandı. Bakışları söz konusu adama döndü ama Lucrezia'nın hâlâ ona baktığını fark ettiğinde hemen bakışlarını kaçırdı.

Bakmıyordum. Kahretsin. Hoseok çatalını tabağında ki salataya sapladı.

- Peki, zirvedeki köpek pozisyonu için mücadele bitti mi?- diye mırıldandı - Herkes karınlarını açığa çıkarmış ve bir oruspu gibi ona teslim olmuş gibi görünüyor.

Lucrezia güldü.

- İngilizce ifadeler hoşuma gitti, çok komikler- çayından bir yudum aldı ve omuz silkti - Gayrı resmi olarak bitmiş görünüyor. Andrea Amca hâlâ Jungkook'la başa baş gitmeye çalışan tek kişiydi ama şey... sanırım artık bitti. Açıkçası Jungkook'la yüzleşme şansına sahip olan tek kişi Taehyung'du. Kesinlikle güçlü bir karaktere, zekâya ve cesarete sahip ve kan mirasçısı ama bu günlerde o kadar Amerikalı ki- bu kelimeyi sanki kötü bir şeymiş gibi söyledi - Eğer ilgilenseydi, işler çok daha ilginç hale gelebilirdi diyelim ancak Taehyung, İtalya'ya dönüp aile işini devralmakla hiçbir ilgisi olmadığını açıkça belirtti.

DUYGUSUZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin