O gece yemek... ilginçti.
Bu insanların etkileşimlerinde tuhaf bir gerilim, rekabet ve düşmanlık karışımı vardı; hiçbir şey normal bir ailenin işleyişine benzemiyordu ama aynı zamanda hepsi açıkça ortalama kuzenlerin olabileceğinden daha yakındı.
Hoseok, lezzetli yemeğe dalmış gibi davranarak garip aile dinaminiğini izledi. Her zaman İtalyan mutfağını sevmişti,bu yüzden otantik İtalya yemeklerini deneme fırsatını gerçekten taktir ediyordu.
Kim'in iki büyük amcası Franco ve Sergio, yanlızca İtalyanca konuşuyorlardı ve Hoseok'u tamamen görmezden geliyorlardı; eğer Hoseok gerçekten Kim'in erkek arkadaşı olsaydı,bundan dolayı oldukça saldırgan olurdu.
Paolo ve Gustavo, tıpkı genç nesil gibi, İngilizce konuşacak kadar eğitimliydiler ancak Kim onlara ingilizce konuşmalarını hatırlatana kadar çoğu zaman ingilizce konuşmayı unutuyorlardı. Sonra Hoseok'a utangaç bir şekilde gülümsüyor ve tekrar İngilizce konuşuyorlardı. Her ikiside Kim'i on yıldan fazla bir süredir görmemiş olmalarına rağmen bilinçaltında saygı duymaları ve onu dinlemeleri ilginçti. Ama yinede Kim Taehyung tüm çalışanları üzerinde aynı etkiyi yarattı ve kuzenlerinin de farklı olmaması sürpriz değildi.
Paolo daha sakin bir kuzendi, Gustavo'yu okumak ise daha zordu ama ikisi de kuzenlerini öldürebilecek kapasitede görünmüyordu. Aslında şaşırtıcı derecede normal görünüyorlardı ama yine de Hoseok'un mafya hakkındaki ön yargılarının onu etkilemesine izin vermiş olması tamamen mümkündü ve gerçek hayat Hollywood filmlerine hiç benzemiyordu.
Yaklaşan ayak sesleri duyduğunda akşam yemeği sona ermek üzereydi. Bir adam yemek odasına girdi ve tüm konuşmalar kesildi.
- Jungkook!- Sergio İtalyanca bir şey söylemeden önce bağırdı.
Hoseok yeni gelene merakla baktı. Demek bu meşhur Jungkook'tu.
Fotoğraf adaleti yerine getirmedi. Uzun boylu bir adamdı, açık mavi gömleği geniş omuzlarını ve kaslı gövdesini sarıyordu. Yüz hatları bir yırtıcı hayvanınki gibi geleneksel olarak yakışıklı olmayacak kadar keskin ve köşeliydi ama çarpıcı derecede çarpıcı bir adamdı. Siyah saçları kalın ve tatlıydı,sadece Hollywood filmleri yıldızlarının başarabileceği şekilde geriye doğru taranmıştı ama bu adam bu görünümü hiç çaba harcamadan başarabiliyordu.
Onun itirazı inkâr edilemezdi; Hoseok bile bunu görebiliyordu. Jungkook kuzenlerinden daha yakışıklı değildi, Taehyung ve Gustavo geleneksel olarak daha yakışıklıydı ama bu adamda dikkatinizi çeken bir şey vardı,soyut bir şey.
Hoseok koltuğunda biraz kıpırdandı,bu da adamın dikkatini ona yöneltmesini sağladı. Hoseok'un sağındaki Kim'e geçmeden önce gri gözleri onun üzerinde titreşti. Bir an için üzerinde bir duygu gölgesi belirdi.
- Taehyung - dedi sesinde hiçbir duygu yoktu.
- Jungkook - dedi Taehyung, aynı derecede çekingen bir tavırla. Eli Hoseok'un koluna dokundu.- Bu Park Jimin,sevgilim.
Taehyung'da kalkma zahmetine girmediği için Hoseok sadece başını sallayarak selamladı.
Eğer Jungkook onun gerçekten Jimin olmadığını anlarsa hiçbir şey ona ihanet edemezdi.
- Memnun oldum.-dedi,sesi yumuşak ve alçaktı.
Hoseok'un önündeki boş koltuğa oturdu ve bir hizmetçi ona hizmet etmeye başladı.Sessizlik hüküm sürdü. Havada tuhaf bir ağırlık vardı; beklenti dolu,neredeyse temkinli bir şeyler.
Sadece Jungkook gerginliğe karşı dayanıklı görünüyordu,sakince yemek yiyordu. O bundan habersiz değildi; Bu adam odadaki rahatsızlığın tamamen farkındaydı. Hoseok bir süre sonra bundan keyif aldığını fark etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUYGUSUZ
FanficBir aile ziyareti ihanet, cinayet,adam kaçırma ve işkence dolu bir kâbusa dönüştüğünde Hoseok, aklı başında kalması için Jungkook'a güvenmek zorunda kalır. "Kalpsiz, manipülatif bir sosyopata güvenebilir misin? Normal hayatına döndükten sonra onu i...