Hyunjin bir haftadır yeterince uyumamıştı. Bir çekim için Paris'e uçmuştu ve menajeriyle marka anlaşmalarını tamamlamakla meşguldü. Chan'ın hâlâ Lee Felix ile imzaladığı sözleşmeden haberi yoktu. Bir an önce ona söylemek istiyordu ama bir türlü cesaret edemiyordu. Ayrıca uzun saatler çalışmaktan dolayı çok meşgul ve yorgunlardı.
Çekim bugün sona erdi ve tüm işleri halledildi. Yarın Kore'ye gitmeden önce boş bir günü vardı. Chan'ın restorana gitme davetini reddederek odasında tek başına akşam yemeği yedi. Artık o kadar meşgul olmadıkları için menajeriyle nasıl konuşacağını ve ona sözleşmeden bahsetmeyeceğini bilmiyordu.
Endişelendiği sadece Chan'ın tepkisi değildi. Bir evliliğin lojistiğini çok fazla düşünmeye başlamıştı ve bunların hepsi anlamsız geliyordu. İki adamın birbirlerine aşık olduklarına ve evlenmeye karar verdiklerine kimse inanmayacaktı. Kulağa fazla uydurma geliyordu. Nasıl tanıştıklarına dair bir geçmişleri bile yoktu ve birbirleri hakkında tam anlamıyla hiçbir şey bilmiyorlardı. Chan'ın, medyanın veya hayranlarının onun CEO ile evlenmesine nasıl tepki vereceği konusunda endişelenirken, ailesine söylemesi gerektiğini neredeyse unutmuştu.
Ve onlara, yöneticisine söylediği gibi CEO ile bir sözleşme imzaladığını kesinlikle söyleyemezdi. Onlara yalan söylemek ve aşıkmış gibi davranmak zorunda kalacaktı. Oğullarının kariyerini ilerletmek için böyle bir şey yapmasından asla memnun olmazlar. Modelin ebeveynleri onu her zaman desteklediler ancak kariyeri uğruna kısayollara veya yanlış yollara gitmemesi konusunda çok titiz davrandılar. İşçi sınıfı bir aileden geldikleri için, tüm modellerin belli bir itibara sahip olduğu bir toplumda yaşadıkları için başlangıçta oğullarının kariyer seçiminden korkuyorlardı.
Ancak oğullarının çok çalıştığını ve adını duyurduğunu gördükten sonra onunla gurur duydular. Ayrıca 20 yaşında kendilerine açıldığında da onu desteklemişler ve model oyuncuyla çıkarken Park Bogum'a kendi oğulları gibi davranmışlardı. Anne ve babasının ona gösterdiği onca destek ve sevgiden sonra Hyunjin onlara yalan söylediği için kendini fena halde suçlu hissetti. Ayrıca satın almayacaklarını da biliyordu. sevdiğini ve ayrıldıklarında kalbinin ne kadar kırıldığını biliyordu. Altı ay sonra başka biriyle evleneceğini söylese ona nasıl inanırlardı?
Bu kadar düşünmekten modelin başı ağrıdı. Bütün bunları sözleşmeyi imzalamadan önce düşünmesi gerekirdi değil mi? CEO fikrini değiştirseydi ne derdi? Bunu yapmasına bile izin verildi mi? Hukuki sonuçları olmayacak mı? Kesinlikle Lee Felix'in tuzağına atlayan bir aptaldı. Ama CEO'yu bile suçlayamadı. Onu herhangi bir şeyi imzalamaya zorlamış değildi. Onu kesinlikle taciz etmiş ve sinirlendirmişti ama CEO şimdi onu silah zoruyla tutmamıştı, değil mi? Hyunjin tüm bunları yalnızca kendi başına yapmıştı. Kendinden başka suçlayacak kimsesi yoktu.
Saat gece 10'u geçiyordu ama model fırsattan yararlanarak menajerini aradı. Chan ilk başta modelin o saatte aramasından dolayı endişeliydi ama Hyunjin onunla sadece birkaç dakika konuşmak istediğini söyleyerek onu rahatlattı.
"Benimle konuşmak istediğin konu neydi?" Chan birkaç dakika sonra pijamalarını giymiş halde odasına geldi. "Yarına kadar bekleyemez miydi?"
Yapabilirdi ama aklı buna izin vermiyordu. Hızlı, hızlı bir hareketle onu bir yara bandı gibi sökmek istiyordu.
"Hyung, evleneceğim." Ağzından kaçırdı ve Chan'ın tepkisini bekledi.
"Partide Bogum'la karşılaştığını duydum. O ne derse desin, sen ne hissedersen hisset, onunla evlenmenin doğru bir şey olduğunu düşünmüyorum Hyunjin." Sakin bir şekilde açıkladı. "Ne kadar kalbinin kırıldığını ben biliyorum-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAŞMA |HYUNLİX|
Teen Fiction[Tamamlandı] "Bir evlenme teklifi. Seninle evlenmek istiyorum." Felix doğrudan Hyunjin'in gözlerinin içine baktı. "Kullandığım dil için kusura bakmayın Bay Lee, ama benimle dalga mı geçiyorsunuz?" Model Hwang Hyunjin'e CEO Lee Felix ile evlenme kar...