Sekizinci Bölüm: Tartışma

237 31 10
                                    

Gerçek şu ki Hyunjin, Felix'le kavga etmek istemiyordu. Asla istemiyordu. Ancak CEO onu sinirlendiriyordu. Şu ana kadar ağzından çıkan sözler yüzündendi ama bugün o kahrolası eli yüzündendi. Bütün gün sanki oraya aitmiş gibi belinin üzerinde duran muhteşem, güçlü el. Hyunjin, beline yaslanan elin verdiği histen daha çok hoşlandığı konusunda daha çok çalışıyordu. Ve üzerinde parıldayan bir alyans da buna yardımcı olmadı.

Duygularının çılgına dönmesine izin vermişti ve bu da CEO'nun şimdiye kadar kimsenin ona söylemediği en sert sözleri söylemesiyle sonuçlanmıştı. Model şaşırmıştı çünkü bunu hiç beklemiyordu. Daha önce ondan hoşlanmadığını söylemişti ama bugün farklıydı. Felix kabaydı, kibirliydi ve diğer tüm kötü şeylerdi, evet ama ona hiçbir zaman doğrudan bir yumruk atmamıştı ya da ona saygısızlık etmemişti. Ve bu gece bunu yapmıştı.

Hyunjin dört duvarla çevrili balayı süitinde tek başınayken, kapıyı kapatır kapatmaz gözlerinin arkasında gözyaşları dolmaya başlamıştı. Ama Felix'e kendisi üzerinde bir güç daha verip yaptığı bir şey yüzünden ağlamak istemiyordu. Ancak gözyaşlarını durdurmak ona incinmediği ve kızgın olmadığı anlamına gelmiyordu. Dışarı çıkıp adama bağırmak istedi. "Kendin hakkında ne düşünüyorsun?" Sormak istedi ama bacaklarını hareket ettiremedi. Bunun yerine takımını çıkarmış ve büyük yatağın üzerinde dümdüz yatmış, sabahın erken saatlerine kadar uykuya dalmadan önce bir sağa bir sola dönüp durmuştu.

Hyunjin güneş doğduktan saatler sonra bir gözünü açtı ve güneş ışığının perdelerin arkasından dışarı baktığını gördü. Bilinci açıldıkça önceki gün yaşananlar ardı ardına aklına geldi. Artık evli bir adamdı. Kocasıyla kavga eden ve şimdi tek başına uyuyan evli bir adam, söz konusu kocasının yanında uyumak istemiyordu.

Kapıyı hafifçe açmadan önce Felix'in diğer odada olduğunu gösteren herhangi bir ses olup olmadığını dinledi. Duş almış ve yeni kıyafetler giymişti. Kapının dışına bir adım attı ve CEO'yu bulmak için odayı taradı. Felix'in hiçbir yerde bulunamadığını fark ettiğinde daha sert adımlar attı. Masanın üzerinde şeffaf bir kap buldu ve altında bazı meyve ve hamur işlerini görebiliyordu. Aniden midesinin guruldadığını duydu ve büyük ihtimalle Felix'in ona bıraktığı yemeği yemeye hazır bir şekilde masaya doğru ilerledi. Masanın üzerinde muhtemelen CEO'nun el yazısıyla yazılmış bir not bulunca şaşırdı.

Hyunjin, dün geceki davranışım için son derece üzgünüm. Uyanırsan ve ben burada olmazsam diye bunu buraya bırakıyorum. Kahvaltının tadını çıkar.

Felix ona bir özür bırakıp kahvaltı mı sipariş etmişti? Bu Hyunjin'i şaşırtmıştı ama Felix'in nerede olduğunu merak etmekten öte bir şey değildi. Gitti miydi? Hyunjin'i burada yalnız mı bıraktı? Aklının başka yerlere gitmesine izin vermeden önce kapının kilidinin açıldığını duydu ve onun Felix olduğundan emin oldu. CEO'nun onu otel odasında yalnız bırakmadığı için rahatlamış olmasına rağmen paniğe kapıldı, onu görmek ya da onunla konuşmak istemedi. Tabağı hızla eline aldı ve odaya doğru koştu ama çok geç kalmıştı.

"Hyunjin." Tanıdık bir ses duydu. "Konuşabilir miyiz?"

Model CEO'ya bakmak için döndü ve CEO farklı bir şekilde sade siyah bir tişört ve siyah eşofman giymişti. Saçları hafif ıslaktı ve alnına yapışmıştı. Spor yapıyordu. Ve Felix'i böyle görmek, gündelik kıyafetleriyle çok daha genç görünmek güzel hissettiriyordu ama bunun zamanı değildi.

"Gerçekten özür dilerim Hyunjin." Felix tekrar konuştu. "Davranışım kabul edilemezdi. Seninle bu şekilde konuşmak istemedim. Ben asla-"

"Sorun değil." Hyunjin mırıldanarak onun sözünü kesti. Ve Felix başka bir şey söyleyemeden odaya çekilmek için döndü. Felix'in ondan özür dilediğini duymak iyi hissettirmişti ama bunu uzatmak istemiyordu. Eğer CEO hata yaptığını fark edip özür dilemiş olsaydı, bu Hyunjin için fazlasıyla yeterliydi. Ve sanki gerçek bir çift değillerdi ve kavga ettikten sonra barışmak zorunda değillerdi. Ve gerçekten onunla konuşmak istemiyordu.

ANLAŞMA |HYUNLİX|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin