Yirmi Altıncı Bölüm: Sırlar

152 25 1
                                    

Hyunjin koridorda özel tasarım topuklu ayakkabıları görünce durdu. Bir hafta sonu işten eve dönmüştü ve çekimlerin erken bittiği ve günün geri kalanında izinli olduğu için mutluydu. Evde misafirlerin olması gerekip gerekmediğini bilmiyordu çünkü neredeyse hiç kimse gelmiyordu.

Evin biraz daha ilerisine adım attığında, Felix'in çalışma odası olduğunu düşündüğü yerden bir kadın sesi duyabiliyordu. Bilinmeyen konuğun kim olduğunu anlamaya çalıştı ve CEO'nun annesinin sesini hemen tanıdı. Evlendiklerinden beri onları hiç ziyaret etmemişti ve model, şaşırtıcı ziyaretinin ardındaki sebebi merak ediyordu çünkü Felix onun hakkında hiçbir şey söylememişti.

Kayınvalidesini selamlamadan önce sessizce odasına girip hazırlanacağını, hatta kayınvalidesi kendisi bunu yapmadan önce gitmiş olsaydı daha da iyisi olabileceğini düşündü. Odasına girmeden önce geçmesi gereken çalışma odasına yaklaştıkça ses daha da yükseldi ve daha ayaklarının ucuna basarak karşıya geçemeden adının duyulması onu durdurdu. Ve onun adını söyleyen kişi CEO'nun annesiydi ve kendisi onun hakkında ne söylediğini merak ediyordu.

"Eğer ilk etapta beni dinleseydin bu karmaşayı yaşamak zorunda kalmazdın. Senin için en iyisinin ne olduğunu her zaman bilirim Felix. Ben senin annenim." Onun söylediklerini duydu ama CEO sessiz görünüyordu.

"Her şeyi bitirmekten başka seçeneğin yok Felix. Bunların herhangi biri sana nasıl mantıklı geliyor? Bunu yapmadan önce hiç düşündün mü? O beyninde neler olup bittiğini asla anlayamayacağım. Oğlumun akıllı olduğunu sanıyordum. "

Ne hakkında konuşuyordu? Hyunjin dinledikçe kafası daha da karışıyordu.

"Boşanmanız gerekiyor."

Boşanma mı? Ne? Az önce Felix'e boşanmasını mı söyledi?

"Beni dinliyor musun? Hyunjin'den boşanman gerektiğini söyledim."

Model doğru duyup duymadığından emin değildi. Az önce Felix'in ondan boşanması gerektiğini mi söyledi? Peki bunu neden söylesin ki? O kim oluyor da birine eşinden boşanmasını söylüyordu? Bu iki kişinin karar vereceği bir şey değil miydi? Hyunjin'in zihni bir sürü soruyla, kalbi ise daha fazla duyguyla doluydu. Felix'ten boşanmak mı? Ancak henüz bir yıldır evliydiler, bu da sözleşmeye göre hâlâ bir yılları kaldığı anlamına geliyordu. Ve sözleşme olmasa bile artık aralarında işler değişmişti.

Hiçbir şey konuşmadıkları için kendilerine çift diyebilir miydi bilmiyordu ama onlar sadece bir sözleşme için evlenen iki adam değildi. Hyunjin, Felix'e aşıktı ve ne zaman ilişkilerini gündeme getirmeye çalışsa korkmuştu. Ama on gün sonra olan yıldönümlerinde Felix'e itirafta bulunmayı planlamıştı. Evlenme şekli ve arkasındaki neden açısından bunun gerçek bir yıl dönümü olmadığını biliyordu ama her şeyi başlatan şey buydu. Ve genç olanın da ona karşı bir şeyler hissettiğini görebiliyordu. İlişkileri bir aydır inişli çıkışlı olmasına rağmen her geçen gün daha iyiye gittiğini hissediyordu. Ve Hyunjin tekrar eski haline dönmek için elinden geleni yapıyordu ve Felix de deniyormuş gibi görünüyordu, bu yüzden Felix nihayet annesine cevap verdiğinde kalbi milyonlarca parçaya bölündü.

"Bunu düşüneceğim."

Felix annesine Hyunjin'den boşanmayı düşüneceğini söyledi. Model donup kaldı, genç olanın söylediklerine anlam veremiyordu. Ne duyduğunu biliyordu ama kocasının bunu gerçekten söylediğine inanamıyordu. CEO'nun ne söyleyeceği hakkında hiçbir fikri yoktu ama kendisinden boşanmayı düşüneceğini söylemesini kesinlikle beklemiyordu. Kayınvalidesinin tekrar konuştuğunu belli belirsiz duyabiliyordu ama beyni buna bir anlam veremiyordu. Ciğerlerinde havanın sıkıştığını hissetti ve oradan uzaklaşmak istedi. Bacaklarının hareket etmesini istedi ve ön kapıya doğru uzun adımlarla ilerledi ve koridordaki bir vazoyu devirdi. Gözlerini sımsıkı kapattı ve CEO ile annesinin onu duymamasını umarak kendine küfretti. Ama o o kadar şanslı değildi.

ANLAŞMA |HYUNLİX|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin