Bir kaç hafta önce
Felix günün son belgelerini incelemeyi bitirdi. Kampanyalarının başarısının ardından günün geri kalanını kocasıyla birlikte Calvin Klein etkinliğine katılmak için izin almıştı. Her ne kadar bu tür olayların hayranı olmasa da, bu seferki için heyecanlıydı. Hyunjin'in yanında olmak ve onu gururlandırmak için sabırsızlanıyordu.
Kapının çalmasıyla sözünü kesti ve o gün daha fazla işle uğraşmak istemediği için gözlerini devirdi.
"Girin." Kapıya seslendi ama sekreterinin konuşmaya başlamasını bekleyerek başını kaldırmaya gerek duymadı.
"Merhaba Felix." Kadının sesi odayı doldurdu ve CEO hemen başını kaldırdı.
"Anne? Ne işin var burada?" Sesindeki şaşkınlığı gizleyemedi.
"Terbiyen nerede oğlum?" Karşısına oturmadan önce yorum yaptı.
"Üzgünüm." Omuz silkti. "Seni burada gördüğüme şaşırdım."
"Buraya gelmek zorunda kaldığım için üzgünüm. Seninle tartışmak istediğim birkaç şey var."
CEO gözlerini devirmemek için direndi. Annesinin onunla tartışacak işleri olduğunda işler hiç iyi gitmezdi. Artık işin aslını biliyordu. Ne zaman konuşmak istese, onun yatılı okula gönderilmesi, Amerika'da hiç başvurmadığı bir üniversiteye kabul edilmesi, chaebol kızlarının onunla ilgilenmesi ve onunla randevuya çıkmak istemesi hakkında konuşuyordu. Erkeklerden hoşlandığını açıkça söylemişti.
"Elbette anne." Sıkıca gülümsedi. "Fakat yakın zamanda bir yere gitmem gerekiyor ve ben de işleri bitirmek üzereydim. Hafta sonu seni ziyarete geleceğim."
"Korkarım hafta sonuna kadar bekleyemez."
"Yapabileceğinden eminim." Sandalyesinden kalktı ve ceketini giydi.
"Annene beş dakikanı bile ayıramayacak kadar önemli olan ne?" Kadın hayırı asla cevap olarak kabul edemezdi.
"Kocamla katılmam gereken bir etkinlik var." Ona sivri gözlerle baktı. "Hyunjin beni bekliyor. Yani eğer..."
"Sahte kocanı mı kastediyorsun?" Sinsice gülümsedi ve CEO'nun gözleri büyüdü ama kendini toparlamakta hızlı davrandı. Hiçbir şeyi vermek istemiyordu.
"Sahte koca derken ne demek istiyorsun?"
"İki yıllık sözleşmeyle evlendiğin adam. Bu sahte kocayla aynı şey değil mi?"
"Neden bahsettiğini bilmiyorum." Protesto etti.
"Onu bize getirip aceleyle evlendiğinizde şüpheli bir şeyler olduğunu biliyordum. Bunu daha erken öğrenemediğim için utanıyorum."
"Senden gitmeni istemem gerekiyor." Dedi ve güçlü görünmeye çalıştı. "Buraya gelip evliliğime ve kocama saygısızlık edemezsin."
"Ondan boşandığında artık kocan olmayacak. Sözleşmenizin bitimini beklemek yerine bunu şimdi yapmanı öneririm."
"Ondan boşanmıyorum. Hiçbir zaman." Ona baktı.
"Görelim." Ayağa kalkıp oğlunun ofisinden çıkmadan önce, sesinde en ufak bir duygu belirtisi olmadan bunu söyledi.
Kapıdan koltuğuna doğru ilerlerken Felix'in bacakları titriyordu. Annesinin önünde gösterdiği tüm kararlılık, annesi ayrılır ayrılmaz kaybolmuştu. Onun önünde hiçbir şeyi vermek istemiyordu. Her şeyi çok iyi bildiği halde, neden bahsettiğini bilmediği konusunda ona yalan söylemişti. Annesinin Hyunjin'le evlendiğini öğrenmesi düşüncesi tüylerinin diken diken olmasına neden oldu. Onun bunu nasıl öğrendiğine dair hiçbir fikri yoktu ve kendisine modelden boşanmasını söylediğine inanamıyordu. Annesinin, ailesiyle aynı kökene sahip olmayan biriyle evlenmesinden hoşlanmadığını her zaman biliyordu. Hyunjin'le evlenmesinin sebeplerinden biri de buydu. Ama asla kimsenin bunu öğrenmesini istememişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAŞMA |HYUNLİX|
Teen Fiction[Tamamlandı] "Bir evlenme teklifi. Seninle evlenmek istiyorum." Felix doğrudan Hyunjin'in gözlerinin içine baktı. "Kullandığım dil için kusura bakmayın Bay Lee, ama benimle dalga mı geçiyorsunuz?" Model Hwang Hyunjin'e CEO Lee Felix ile evlenme kar...