"Evet tamam. Yayını gelecek ay yapalım ve-" Felix toplantı odasından ofisine doğru yürürken telefondaydı. Asistanı, ofisine vardığında bir şey söylemek istiyormuş gibi ona baktı ama o gözlerini başka tarafa çevirerek bilgisayarda bir şeylerle meşgul oldu.
"Elbette, sana listeyi vereceğim aman tanrım!" Ofisinin kapısını açtığında sandalyesinde birinin olduğunu görünce şaşırarak durdu.
Telefondaki kişinin ona iyi olup olmadığını sorduğunu duydu ama cevap veremeyecek kadar dikkati dağılmıştı, yakışıklı kocasına bakıyordu.
"Seni sonra tekrar arayacağım, yarın olmaz. Acil bir şey çıktı." Kapıyı kapatıp ofisine girerken konuştu.
"Merhaba." Hyunjin utangaç bir şekilde gülümsüyordu, genç olanı şaşırttığı için kendisiyle gurur duyuyordu.
"Merhaba!" Felix gülümsedi: "Senin burada ne işin var?" Kocasının yanında durmaya gitti.
"İşten yakında çıkacağını söylemiştin. Eve birlikte gidebiliriz diye düşündüm." Sırıttı. Paris'ten Seul'e inmiş ve doğruca kocasının ofisine gelmişti.
"Evet?" Bir kaşını kaldırdı ve modele doğru eğilirken elini sandalyenin kol dayanağına koydu.
Yaşlı olan cevap vermek yerine CEO'yu kravatından tutup ona yaklaştırdı ve onu öptü. Birbirlerini dört gün önce görmüşlerdi ama sanki sonsuza dek sürecekmiş gibi gelmişti. Dilleri buluştu ve öpücüğü derinleştirdiler ancak kapının çalınmasıyla kesintiye uğradılar.
"İçeri gel." Felix içeri çağırdı, sesinde bir kırgınlık vardı.
"Efendim, Bay Kwon sizi görmek istiyor." Yardımcısı kapıdan başını uzattı. "Ona meşgul olduğunuzu söyledim ama şu anda sizinle görüşmekte ısrar ediyor. Üzgünüm."
"Sorun değil. Onu içeri gönder." dedi, nötr bir tonla. Bunun asistanının hatası olmadığını biliyordu.
"Felix." Adam yüzünde bir sırıtışla içeri girdi ve CEO'nun yalnız olmadığını fark ettiğinde kapıda durdu.
Hyunjin hâlâ sandalyede otururken Felix de yanında duruyordu. Model sandalyeden kalkmaya çalıştı ama genç olan bir eliyle onu tekrar sandalyeye itti.
"Seni buraya ne getirdi? Programımda hiçbir şey göremedim."
"Evet ama sana projeyle ilgili güncel bilgiler vermek istedim. Biz zaten-"
"Bay. Kwon, gördüğün gibi meşgulüm." CEO onun gözlerinin içine baktı. "Güncellemeleri başka zaman tartışabiliriz."
"A-ama o-"
"Lütfen bir dahaki sefere randevu alın ve asistanımı rahatsız etmeyin. Artık gidebilirsiniz." Bunu kısaca söyledi ve modele baktı, gözleri daha yumuşak bir hal aldı.
Bay Kwon selam vermeden önce bir süre onlara baktı, arkasını döndü ve gitti.
"Evet, nerede kalmıştık?" Felix büyüğün çenesini hafifçe vurarak dikkatini tekrar ona çevirdi.
"Çok ateşlisin." Hyunjin hiç düşünmeden fısıldadı.
"Evet?" CEO sırıttı ve onu öpmek için içeri çekti. Yolda bir yerlerde, Felix modeli sandalyeden kaldırmıştı ve Hyunjin şimdi masada oturuyordu, CEO ise ofisinde öpüşürken bacaklarının arasında duruyordu. Dudakları birbirlerinin üzerinde hareket ederken ve eller her yere koşarken, modele aynı ofise son gelişinden bu yana işlerin nasıl değiştiği hatırlatıldı. Felix'in dudaklarına doğru gülümsedi.
"Neye gülümsüyorsun?" Felix dudaklarına doğru fısıldadı.
"Hiç bir şey." Kafasını salladı. "Eve döndüğüm için mutluyum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAŞMA |HYUNLİX|
Jugendliteratur[Tamamlandı] "Bir evlenme teklifi. Seninle evlenmek istiyorum." Felix doğrudan Hyunjin'in gözlerinin içine baktı. "Kullandığım dil için kusura bakmayın Bay Lee, ama benimle dalga mı geçiyorsunuz?" Model Hwang Hyunjin'e CEO Lee Felix ile evlenme kar...