Hyunjin'in kafası son üç gündür karmakarışıktı. Felix'le ilk tanıştığında ve söyledikleri duyduğunda öfkeliydi. CEO'nun ne kadar iğrenç biri olsada. Yeni tanıştığı birine evlenme teklif etmek mi? Ve Felix ona sormuyordu bile. Sanki zorluyor gibiydi ki bu da Hyunjin'i daha da sinirlendirdi. Ama üç gündür bunu düşünüyordu ve biraz fazla tepki vermiş gibi hissediyordu. CEO ne kadar büyük bir pislik olursa olsun, olgun davranıp daha iyi tepki verebilirdi.
"Hyunjin," Chan nefes nefese modelin odasına daldı.
"Hyung, ne oldu?" Hyunjin paniğe kapıldı.
"Lee Felix burada." Nefesini tutarken söylüyor. "O seni görmek istiyor."
Lee Felix, bahsettiği sözleşmeyi ona e-postayla göndermişti ve model, onu açmadan silmişti. Felix ya da sözleşmesi ile hiçbir şey yapmak istemediği açıkça belliydi.
Model, Daegu'daki normal bir orta sınıf aileden geliyordu. Her iki ebeveyni de ona iyi bir eğitim ve sevgi dolu bir yuva sağlamak için çok çalıştı. Model olmayı arzulayıp 18 yaşında Seul'e taşındığında, üniversiteye gittiğinde ve yarı zamanlı işlerde çalıştığında ailesi onu tam olarak desteklemişti. Model arkadaşları zengin ebeveynleri sayesinde hızlı geçiş bileti kazanırken, modellik kariyerine bir ara vermesi onun üniversitedeki dört yılını almıştı. Ve Felix'te onlardan biriydi. Ailesi şirketin sahibi olduğu için en genç CEO oldu. Hyunjin hayatın adil olmadığını biliyordu ama aptal değildi. Kibirli bir veletin hayatı boyunca uğruna çalıştığı bir şeye bulaşmasına izin vermeyecekti.
"Tamam." Bunu sakin bir şekilde söyledi ve menajeri ona 'emin misin?' ifadesiyle baktı. Ve model sadece başını salladı.
"Hyunjin." Felix çoktan kapının yanındaydı. "Umarım seni rahatsız etmiyorumdur."
"Öylesin ama sorun değil." Menajeri ona dik dik baktığında model oturduğu yerden kalktı.
"Hyunjin'in menajeri olmalısınız? Tanıştığıma memnun oldum. Ben Lee Felix." Elini uzatıyor.
"Tanıştığımıza memnun oldum Bay Lee. Ben Christopher Bang" Chan odadan çıkmadan önce CEO'nun önünde eğiliyor ve modelin kulağına "Bizi kovdurma." diye fısıldıyor.
Hyunjin ellerini göğsünün önünde kavuşturdu ve CEO'nun konuşmasını bekledi.
"E-postamı aldığına eminim. Henüz bir yanıt alamadım."
"Evet okumadan sildim." Hyunjin sert bir şekilde söyledi.
Felix kıkırdadı. "Sen çok inatçısın. Değil mi?" Modelden yanıt alamayınca devam ediyor. "Neden bu kadar zorluk çıkarıyorsun Hyunjin-ah? Sadece sana bir iyilik yapmaya çalışıyorum." Bir sandalye çekip otururken konuşuyor.
Hyunjin şaşkın bir yüzle CEO'ya baktı. Geçen gün sert tepki verdiği için kendini suçlu hissettiğine inanamıyordu. Kendisiyle evlenme teklif ettiği için Felix'e kızgın değildi. O, Felix'in tüm varlığına kızgındı. Şirketin CEO'su olabilir ama önce insan değil mi? Ve modelin yardımına ihtiyacı olan kişi Hyunjin'e iyi davranması gerekmez mi? Hyunjin'in gözleri öfkeyle yanıyordu.
"İstemediğim bir iyilik. Ayrıca işyerime girip benimle bu kadar dikkatsizce konuşmanı da takdir etmiyorum."
Felix başını salladı. "Ama burası aynı zamanda benim iş yerim ve burada patron benim. Çalışanlarımla dilediğim zaman, istediğim şekilde konuşabilirim." Dedi sırıtarak.
Felix ona dik dik baktı. Modellik kariyeri boyunca birçok insandan gelen pek çok saçmalıkla uğraştı. Ama bu onun için tamamen yeniydi.
"Hyunjin-ah, sana evlenme teklif ettiğimde, yanlış bir şekilde bunu kabul etme veya etmeme seçeneğinin olduğunu düşünmüş olabilirsin. Bunu açıklamama izin ver. Sözleşmeyi daha ileri götürebilmemiz için sana sözleşmeyi okuman için zaman verecek kadar düşünceli davrandım. Zaten üç gün kaybettim." Hyunjin'e baktı. "Sözleşmeyi tekrar göndereceğim ve bir sonraki toplantımızdan önce bunu inceleyeceğine inanıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAŞMA |HYUNLİX|
Novela Juvenil[Tamamlandı] "Bir evlenme teklifi. Seninle evlenmek istiyorum." Felix doğrudan Hyunjin'in gözlerinin içine baktı. "Kullandığım dil için kusura bakmayın Bay Lee, ama benimle dalga mı geçiyorsunuz?" Model Hwang Hyunjin'e CEO Lee Felix ile evlenme kar...