Beşinci Bölüm: Kazan-kazan

231 37 11
                                    

"Hyunjin, iyi görünüyor muyum?" Modelin annesi bu soruyu zaten beş kez sormuştu. Lee'lerle tanışacağı için gergin olduğu bir sır değildi.

"Anne, çok güzel görünüyorsun. Sakinleş lütfen." Gelecekteki kayınpederiyle tanışacağı için ne kadar gergin olsa da annesine gülümsedi.

Lee ailesiyle tanışmaya gidiyorlardı. Hyunjin, Paris'ten döndükten sonra Felix'le görüştüğü gece, telefonunu alıp ailesini arama cesaretini toplamıştı. CEO ile evlenmeye karar verdiğini onlara söylediğinde ilk başta şok oldular. Ailesi, altı ay kadar önce erkek arkadaşından ayrıldığında onun bir evliliğe adım atmasından endişeleniyordu. Ancak model onlara, kararı almadan önce bunu enine boyuna düşündüğüne dair güvence vermişti.

Ayrıca ebeveynlerinin kendilerini daha iyi hissetmeleri için "Birbirimizi gerçekten seviyoruz" "Bana çok iyi bakıyor" gibi ifadeler kullanmak zorunda kaldı. Zaten sözleşmeyi saklayarak onları büyük bir yalanla doldururken, küçük beyaz yalanların kimseye zarar vermeyeceğini düşünüyordu. Bundan sonra annesi, CEO'yla evlenme kararına hâlâ bağlı kalıp kalmadığını, yoksa bunun bir şaka mı olduğunu kontrol etmek için onu her gün aramıştı.

Defalarca hem ebeveynlerine güvence verip hem de Felix'in ebeveynlerinin kendileriyle tanışmak istediğini söyledikten sonra, oğullarının gerçekten Kore'nin en seçkin bekarıyla evleneceği gerçeği ortaya çıktı. Hyunjin, kendisi ve Felix'in ofiste yollarının kesiştiği ve bunun ilk görüşte aşk olduğu hakkında bir yalan ağı örmüştü. Şaşırtıcı bir şekilde, ebeveynleri ona inanmış ve yakında damatları ve ailesiyle tanışmak için Seul'e gelmişlerdi.

"Restoranda kimchi jjigae olacak mı? Süslü yiyecekler yemek istemiyorum." Babası sakin görünüyordu, oğlunun evleneceği adamla ve ebeveynleriyle tanışma konusunda endişeli değildi.

"Hayatım." Annesi kocasını azarladı. "Şu anda yemeği nasıl düşünebilirsin?"

"Sorun değil, Anne. En azından birimizin normal olması gerekir." O gülümsedi. "Baba, sanmıyorum. Ama sana süslü yiyecekler sipariş etmemeye dikkat edeceğim."

Kısa sürede restorana ulaştılar ve Hyunjin, Felix ve ailesinin gelip gelmediğini hızlıca kontrol etmeden önce anne ve babasını bekleme alanında bekletti. Sinirlerini sakinleştirmesi için CEO'yu aramak yerine dışarı çıktı ve temiz hava solumaya devam etti.

"Hyunjin." Felix'in sesi duyuldu ve adamın ona doğru yürüdüğünü ve yanında durduğunu gördü.

"Merhaba." Uzaktan kendisine bakan bir çift gözü görünce gülümsemeye çalıştı. CEO'nun annesi olmalı, diye düşündü ve Bay Lee onun yanına geldiğinde bu doğrulandı. Kadının gözleri onu ve oğlunu izlerken dikkatle büyüdü.

"Annenin sözleşmeden haberi var mı?" Fısıldadı. "Bana bakıyor. Ve iyi bir şekilde değil."

"Daha yakın davranmazsan anlayacak." Felix, eli modelin belinde kayarken fısıldadı ve dudaklarını yanağına bastırdı.

Her şey o kadar hızlı oldu ki Hyunjin'in ağzı şoktan açık kalırken ne olduğunu anlayacak zamanı olmadı.

"Sanki oğlum seni ilk kez öpmüş gibi görünüyorsun." Kadının tiz sesi dikkatini dağıttı.

"O sadece utangaç, anne." Felix onu hemen kurtardı.

"Erkek arkadaşıyla olan fotoğraflarda utangaç görünmüyordu ve her yerdeydiler." O da saldırdı.

"Eski erkek arkadaşı." CEO elini modelin belinde düzeltti. "Her neyse, nişanlım Hyunjin'le tanış." Modele ve ardından ailesine bakarak gülümsedi. Hyunjin gülümsemesini yansıtmak için çok uğraştı.

ANLAŞMA |HYUNLİX|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin