Yirmi Sekizinci Bölüm: Sırlar

118 22 5
                                    

"Felix, içeri gel." Changbin genç olana gülümsedi ve onu içeri aldı. "Nasılsın evlat?" Omzunu okşadı.

"İyi değil hyung." İtiraf etti. Öyle olmasa bile, gözleri olan herkes CEO'nun ne kadar dağınık göründüğünü görebilirdi. Gözlerinin altında koyu halkalar vardı, saçları dağınıktı ve kıyafetleri buruşmuştu.

"Çok üzgünüm Felix." Onunla empati kurdu.

"Bu senin hatan değil hyung." Acı bir şekilde kıkırdadı.

"Hmm, Jeongin bana yakın zamanda anlaşmanızdan bahsetti." Dedi ve Felix şaşırmadı bile. Hyunjin'le olan sözleşmesini kimin bildiği umurunda değildi. Sonuçta her şey bir kıyamete gelmişti. Kuzeninin erkek arkadaşının bu konuda oldukça sakin olmasına şaşırmıştı. "Belki de bu konuda konuşmak istemiyorsun, üzgünüm." Özür diledi. "Jeongin birazdan burada olacak. Bana mesaj attı. İçecek bir şey ister misin?" Her zaman olduğu gibi düşünceli biriydi ve ne zaman sınırlarını aşmaması gerektiğini biliyordu ve Felix bu adamı her zaman bu kadar akıllı olduğu için seviyordu. Kuzeni kesinlikle Changbin'i bulduğu için şanslıydı.

Aslında o bile Hyunjin konusunda şanslıydı ama her şeyi mahvetmişti.

"Viski lütfen."

Changbin bardağı ona uzattığı anda viskiyi bir shot gibi içti. Rapçi bardağı yeniden doldurmadan önce bir süre ona baktı ve Jeongin eve girdiğinde kendi bardağıyla yanına oturdu.

"Görüyorum ki partiye bensiz başlamışsın." Gülümseyerek konuştu ve Felix'in saçlarını karıştırdı.

"Lix, akşam yemeği yemek ister misin? Öğle yemeğinden kalan biraz japchae'm var."

Felix kuzeninin yüzüne baktı ve iki şey için ağlamak istediğini hissetti. Bunlardan biri ona Lixie demesiydi. İki Jeongin ona iki yaşındayken Jeongin'in ona bu şekilde seslenmeye başladığını ve genç olanın sesindeki bu sese bayıldığını söylerdi.

"Aç değilim hyung." Mırıldandı ve içkisinden bir yudum daha aldı.

Jeongin ve Changbin aralarında bakıştılar, bu bir çiftin yapması çok yaygın olan bir şeydi ama Felix bu konuda üzüldü. Kuzeni ile erkek arkadaşının beş yıldan fazla bir süredir birlikte olduklarını görmüş ve aralarındaki ilişkiye her zaman hayran kalmıştı. Ama şimdi onları kıskanmadan edemiyordu.

"Lixie, neler olduğu hakkında konuşmak ister misin?" Yavaşça sordu. "İstemiyorsan sorun değil. Bu sana kalmış." Ona güvence verdi.

Jeongin bir hafta önce küçük olandan bir telefon almıştı ve Felix ile Hyunjin'in boşandığı haberini görene kadar pek bir şey yapmamıştı.

"Hyung, o öğrendi." Felix aramayı açtığı anda çılgına dönmüştü.

"Kim? Peki ne öğrendi?" Sakince sormuştu.

"Annem." Sesi aceleyle çıkmıştı. "Hyunjin ve beni öğrendi. Ne yapacağımı bilmiyorum hyung." Endişeleniyordu.

"Lixie, bir dakika sakin ol ve tam olarak ne olduğunu anlat." Jeongin en çılgın durumlarda sakinliğini korumasıyla biliniyordu.

"Evliliğimizi öğrendi. S-sözleşmemizi biliyor ve çok kızgın."

"O her zaman kızgındır." Tamamen paniğe kapıldı. "Aptal bir sözleşmeyi öğrendiyse. Ne olmuş yani?"

"B-bana ondan boşanmamı söyledi hyung. Çok kızgınım. Kim oluyor da bana kocamdan boşanmamı söylüyor? Onun ne hakkı var?"

"Bunu ona söyledin mi?"

"Evet, evet. Onu dinlemekten ve benim için işleri berbat etmesine izin vermekten bıktım. Ne beni, ne de hayatımı kontrol edebilir." Çok öfkeliydi.

ANLAŞMA |HYUNLİX|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin