"Burada uyumamın bir sakıncası var mı?" Hyunjin çenesini Felix'in çıplak göğsüne yaslayıp gözlerine bakarken sordu. Battaniyenin altına kıvrılıp kendilerini temizlemişlerdi.
Yeni yılda geceyi birlikte geçirdikten sonra Hyunjin ve Felix son üç haftadır neredeyse her geceyi birlikte geçiriyorlardı. Tek istisna Hyunjin'in iş nedeniyle eve geç gelmesi ya da Felix eve varamadan kanepede bayılmasıydı. Odasına sadece kıyafetlerini almak ve giyinmek için giriyordu ve Felix geç kaldığında oturma odasındaki kanepede uyumayı tercih ediyordu. Odasında tek başına olmak model için fazla yalnızlık hissi uyandırıyordu. Ama gecelerinin çoğunu orada geçirmesine rağmen aynı odayı Felix'le paylaşamazdı.
"Elbette." Felix parmaklarını modelin yumuşak bukleleri arasında gezdirdi. "Seks yaptıktan sonra seni dışarı atmayacağım." Gülümsedi. "Ama şimdi düşününce, seni daha sonra dışarı atabilirim. Yatağımdaki tüm alanı kaplıyorsun." Dalga geçti.
Hyunjin inanamayarak gözlerini genişletti ve hızla ayağa kalktı. "Tamam o zaman yatağını tamamen kendine sakla." Genç olan elini yakalayıp kendine çektiğinde somurttu ve yataktan kalkmaya çalıştı.
"Buraya gel. Şaka yapıyordum." Felix kıkırdadı ve modelin dudaklarındaki somurtkan kısmı öptü, kolunu ona daha sıkı doladı. "Senin burada olman hoşuma gidiyor." Yumuşak bir sesle söyledi.
Modelin yanakları loş ışıkta görünmeyen bir pembe tonuna dönüştü.
"Aslında yatağını daha çok seviyorum. Çok rahat." Model kabul etti.
"Yatağını mı yoksa kişisel kucak yastığını mı?"
Hyunjin güldü. Aynı yatakta uyumaya başladıklarından beri, kucaklamak için fazladan yastık kullanmamış, onun yerine küçük olanı kucaklamıştı.
"İkisi birden." Yüzünü Felix'in omzunun kıvrımına gömerken konuştu.
Şaşırtıcı bir şekilde birbirlerine çok kolay uyum sağlamışlardı, neredeyse iki eksik yapboz parçası gibi ve Hyunjin uzun zamandır bu kadar mutlu olmamıştı.
***
"Hwang Hyunjin ve Lee Felix!"
"Hwang Hyunjin bugün yalnız değil!"
"Hyunjin'in yanındaki Lee Felix."
"Aman Tanrım, Hyunjin kocasıyla geldi!"
Kalabalık, Kore'nin güçlü çiftinin kırmızı halıda birlikte yürüdüğünü görünce şaşkınlıkla tezahürat yaptı. Hwang Hyunjin Dior defilesinin konuk listesinde yer aldığı biliniyordu ancak kimse onun kocasıyla birlikte gelmesini beklemiyordu. Jisung en yakın arkadaşına defilede gösteriyi durduran kişi olarak rampada yürüdüğünü söylediğinde Hyunjin çok sevindi ve Minho ve Hoseok ile birlikte onu desteklemek için orada olacağına söz verdi.
O ve Felix yatakta bacakları birbirine dolanmış halde yatarken, genç olanın önü modelin sırtına dönükken her şey hakkında konuşuyorlardı.
Hyunjin'in aklına bir fikir gelmişti.
"Benimle Dior defilesine gitmek ister misin? Jisung onların modeli." Rastgele sormuştu.
"Ne zaman?"
"Perşembe akşamı."
"Programımı kontrol edeceğim. Planladığım bir şey olduğunu sanmıyorum." Felix kolaylıkla kabul etmişti.
"Yani gelecek misin?" Hyunjin şaşırmıştı.
"Elbette, hiç bir defileye gitmedim ve sen modelin Jisung hyung olduğunu söyledin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAŞMA |HYUNLİX|
Roman pour Adolescents[Tamamlandı] "Bir evlenme teklifi. Seninle evlenmek istiyorum." Felix doğrudan Hyunjin'in gözlerinin içine baktı. "Kullandığım dil için kusura bakmayın Bay Lee, ama benimle dalga mı geçiyorsunuz?" Model Hwang Hyunjin'e CEO Lee Felix ile evlenme kar...