"Felix!" Hyunjin inledi. "Bir kez olsun somurtup barış işareti yapıp kameraya gülümsemez misin?"
Çift, güzel bir uykunun ardından dinlenmiş bir şekilde uyandı ve Paris şehrini keşfetmek için yola çıktı. Şirin bir kafede brunch yapmışlardı ve şimdi Eyfel Kulesi'ne bakan bir parktaydılar. Gittikleri her yerde fotoğraf çekmek için telefonunu çıkaran model, eşinin tek pozundan bıktı.
"Tamam tamam." Felix kabul etti ama tam selfienin zamanlayıcısı kapandığında ve Hyunjin kameraya gülümsediğinde, genç olan yanağına bir öpücük kondurdu. Model kısa bir süreliğine şaşırmış göründü ama şimdi yanaklarında hafif bir pembelik belirerek resimlere tıklamaya devam etti.
"Öp beni." Felix yanağına hafifçe vurdu ve model mutlu bir şekilde başını salladı. Kameraya gülümserken gencin yanağına bir öpücük kondurmak için boynunu çevirdi ama genç adamın başka planları vardı. Tam deklanşör kapandığında Felix kamera yerine yüzünü ona çevirdi ve sonunda dudaktan öpüşmeye başladılar. Model omuzlarını sallarken CEO sırıttı. Her ne kadar Hyunjin ilk başta şok olsa ve onun ve Felix'in Eyfel Kulesi'nin önünde öpüşürken bir fotoğrafını çekmeyi planlamamış olsa da bunun en güzel anlardan biri olduğunu kabul etmek zorunda kaldı. Çok mutlu görünüyorlardı ve aşk şehrinde aşklarını kutlayan gerçek bir çift gibi görünüyorlardı. Resmi telefonunun kilit ekranı haline getirmek için parmakları kaşındı ama resmi kendine saklamak isteyerek bunu duvar kağıdı yapmaya karar verdi.
Paris sokaklarında dolaşıp dondurma yemek için durmuşlardı.
"Naneli çikolatalı mı?" Hyunjin, kendisine çilekli dondurma alırken kocasının dondurma seçimini sorguladı.
"Çilek mi? Kaç yaşındasın beş mi?" CEO karşılık verdi.
"Hey! Bu en iyisi." Protesto etti. "Hoseok hyung da naneli çikolatayı seviyor. Ama Jisung ve Minho hyung tadı diş macununa benzediğini söylüyor."
"Jeongin hyung ve Changbin hyung da bundan nefret ediyor. Bir çift olmalarına şaşmamalı." Güldüler. "Senden ne haber? Sen de nefret ediyor musun?"
"Tam olarak değil. Ben buna kayıtsızım." Model omuz silkti.
"Bununla çalışabilirim." Kendi kendine başını salladı.
Yol boyunca atıştırmalık yiyecekler aldılar ve modelin görmekten heyecan duyduğu bir Van Gogh sergisi keşfettiler. Hyunjin ünlü tablolara hayranlıkla bakarken, Felix kocasının güzelliğine hayran kaldı.
"Bu benim favorilerimden biridir." Model Yıldızlı Gece'de durdu.
"Bu güzel." Felix buna hayran kaldı. "Gerçi sanattan pek anlamam."
"Gerçekten mi? Problem değil. Bunu sana açıklayabilirim."
"Jeongin hyung ve ben Changbin hyung ile pek çok müzeye ve sanat sergisine gittik. Anlamamız için elinden geleni yaptı ama biz sadece başını sallayıp gülümsemekle yetindik. Bir keresinde gün batımında çok duygulanmıştı ve Jeongin hyung güneşin yumurta sarısına benzediğini söylemişti. Artık bizi yanına almıyor." Felix söyledi ve Hyunjin bunu hayal ederek gülmeden duramadı. "Belki bir ara Changbin hyung'la gidebilirsin."
"Buna bayılırdım!" Küçük olanla daha fazla vakit geçirdikçe kuzeni ve erkek arkadaşıyla ne kadar yakın olduğunu anladı. Tıpkı modelin arkadaşlarıyla olduğu gibi yakın bir bağ paylaştılar.
***
"Hyunjin, dans edemem." Model onu sandalyesinden kaldırmaya çalıştığında CEO protesto etti.
"Ben sana öğreteceğim. Hiçbir şey yapmana bile gerek yok." Hayırı cevap olarak kabul edemezdi.
Van Gogh sergisini gezdikten sonra sakin bir akşam yemeğine gelmişlerdi. Ve Hyunjin'in hoş bir sürprizi olarak restoranda sevdiği caz müziği çalıyordu ve birkaç yaşlı çiftin dans ettiği derme çatma bir dans pisti vardı. Çift karşı karşıya geldi, modelin elleri Felix'in boynuna dolanırken ikincisininki beline dolandı. Yüzlerinde geniş bir gülümsemeyle Hyunjin'in önderliğindeki müziğe sallandılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAŞMA |HYUNLİX|
Teen Fiction[Tamamlandı] "Bir evlenme teklifi. Seninle evlenmek istiyorum." Felix doğrudan Hyunjin'in gözlerinin içine baktı. "Kullandığım dil için kusura bakmayın Bay Lee, ama benimle dalga mı geçiyorsunuz?" Model Hwang Hyunjin'e CEO Lee Felix ile evlenme kar...