Hyunjin makyaj masasında oturup makyaj sanatçısını beklerken telefonu sürekli titriyordu. Grup sohbetini patlatanların arkadaşları olduğunu tahmin ederek yüzünde bir gülümsemeyle telefonu eline aldı. Ve tahmini doğruydu, arkadaşları gerçekten de grup sohbetini havaya uçurdu ama mesajları beklediği gibi değildi. İyi olup olmadığını, neler olduğunu, ona ihtiyaçları olup olmadığını soruyorlardı. Kaşlarını şaşkınlıkla çattı, Minho'dan bir telefon aldığında ne dediklerini anlayamıyordu. Model, Minho'dan bir çağrı aldığı için şok olmuş bir şekilde telefonuna baktı. Rapçi onu neredeyse hiç aramazdı.
"Hyung, her şey yolunda mı? Jisung iyi mi?" dedi.
"Ben de sana aynı şeyi sormak için aradım." Sakin sesiyle söyledi. "Neredesin Hyunjin?"
"İşte. Neler oluyor hyung?"
"Chan seninle mi?"
"Ne?" Ne hakkında konuştukları hakkında hiçbir fikri yoktu."Chan hyung? Binada bir yerlerde olmalı. Neden?"
"Tamam, güzel. Onunla konuşacağım."
"Onunla konuşmak istiyorsan neden beni aradın?" Model gözlerini devirdi.
"Sonra konuşuruz tamam mı? Bir şeye ihtiyacın olursa beni, Jisung'u ya da Hoseok'u ara."
"Ama-"
"Kendine dikkat et Hyunjin." Dedi ve hat kesildi.
Model neler olduğunu merak etti. Minho onu aramışsa bir şeyler ters gitmiş olmalıydı. Telefonu, sosyal medya profillerine ilişkin bildirimlerle havaya uçtu ve bunların ne olduğunu kontrol edemeden Chan onu aradı.
"Hyunjin? Binadasın değil mi?" Telaşla konuştu.
"Evet hyung. Saçımı ve makyajımı yaptırmak için bekliyorum. Minho hyung aradı-"
"Orada kal Hyunjin. Seni almaya geliyorum."
"Hyung-" Daha konuşamadan hat kesildi.
Bir şeyler olup olmadığını kontrol etmek için hemen Naver'a gitti. Neredeyse on yıldır tanınmış bir kişi olduğundan, bir şeyler olması durumunda adının sosyal medyada trend olacağını biliyordu ve haklıydı. Adını yazdığı anda birçok makale ortaya çıktı. Ancak trend olan sadece kendi ismi değildi. Felix'in ismi de ismiyle birlikteydi. Bulduğu ilk makaleye tıkladı ve gözlerinin odaklanabildiği tek kelimeler Hyunjin, Felix ve boşanmaydı.
Lee Entertainment'ın CEO'su Felix, birinci yıldönümlerine sadece birkaç gün kala süpermodel kocası Hwang Hyunjin'den boşanma davası açtı. Çift, geçen yıl 7 Mayıs'ta özel bir törenle evlendi. Çift en son geçen ay ünlü arkadaşları model Han Jisung, rapçi ve yapımcı Lee Minho, Seo Changbin, fotoğrafçı Jung Hoseok ve CEO'nun kuzeni ve ünlü aktör Yang Jeongin ile parti yaparken görüldü. Haber, ülkenin güçlü çiftinin ayrıldığını görmek şok etkisi yaratıyor. Lee Felix, bu zor dönemden geçerken halktan mahremiyetlerine saygı duymalarını istedi. Yaklaşan boşanma hakkında ne hissettiğini öğrenmek için Hwang Hyunjin'e ulaştık ancak süper modelden henüz bir yanıt alamadık.
Hyunjin'in elleri güçsüzleşti ve telefon kucağına düştü. İliklerine kadar hasta hissederek soğuk terler döktü. Felix'in annesiyle kulak misafiri olduğu konuşması, küçük olanın ona güvenip güvenmediğini sorması, dün gece nasıl sevişmeleri ve Felix'in ona sımsıkı sarılıp bırakmaması aklına geldi. Ancak küçük olan sabah uyandığında yatakta değildi. Ona ofise acele etmesi gerektiğini söyleyen bir not bırakmıştı. Hyunjin tüylerinin diken diken olduğunu hissetti. İğrenç bir şekilde ayrıldı. Felix'in bundan haberi var mıydı? Her şey yavaş yavaş anlam kazanmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAŞMA |HYUNLİX|
Roman pour Adolescents[Tamamlandı] "Bir evlenme teklifi. Seninle evlenmek istiyorum." Felix doğrudan Hyunjin'in gözlerinin içine baktı. "Kullandığım dil için kusura bakmayın Bay Lee, ama benimle dalga mı geçiyorsunuz?" Model Hwang Hyunjin'e CEO Lee Felix ile evlenme kar...