On Yedinci Bölüm: Doğum Günün Kutlu Olsun

244 40 31
                                    

Bogum dirseğini Hyunjin'in omzuna koydu ve ona bakmak için döndü. Model, yüzünde boş bir ifadeyle eski erkek arkadaşıyla göz göze geldi. Aktör çenesini salladı ve Hyunjin gözlerini kapattı, dudakları sahte bir gülümseme oluşturdu.

"Harika iş! On dakika sonra yeniden başlayacağız." Dedi fotoğrafçı.

Hyunjin hemen eski sevgilisinden uzaklaştı ve ona dik dik baktı ama oyuncu sadece sırıttı. Hyunjin'in son iki gündür Celine ve işbirliği yaptığı bir moda dergisi için sürekli çekimleri vardı. Bugün çekimin son günüydü ve Celine'in, biri eski sevgilisi olan Kore büyükelçileriyle birlikte çekim yapıyordu. Bir süredir yaptığı en zor çekimdi çünkü Bogum çekimin başından itibaren sinirlerini bozmuştu. Yolun yarısı tamamlanmıştı ve model günün bitmesini sabırsızlıkla bekliyordu. Her şeyin ortasında dergi için bir röportaj yapılması planlanıyordu ve röportajı yapan kişi onun özel hayatını merak etmeyi bırakmıyordu.

"Eski sevgilinle çekim yapmak nasıl?" Bogum sordu.

"İş hayatımı ve özel hayatımı ayrı tutuyorum. Bu çekim yaptığım birçok çekimden sadece biri. Daha fazlasını eklemenin bir anlamı yok." Sıkı bir gülümsemeyle cevap verdi.

"Lee Entertainment'ın CEO'su Lee Felix ile evlisin. Eski sevgilinle çalışman hakkında ne düşünüyor?"

Hyunjin gözlerini devirmemeye çalıştı.

"Dediğim gibi bu benim iş hayatım. Felix beni destekliyor.Ve birbirimize güveniyoruz." Gözünü bile kırpmadan kolayca cevap vermişti.

"Doğru." Bogum homurdanarak mırıldandı ve bu sefer model gözlerini devirdi.

Bogum'la sinir bozucu bir fotoğraf çekimi ve daha da sinir bozucu bir röportajın ardından Bogum ve bir kadın Kpop idolüyle daha fazla fotoğraf çekmeye geri döndü. Tüm set sessizleştiğinde ve model, göz ucuyla birisine selam veren insan silüetlerini görebildiğinde, mevcut kıyafetleriyle son fotoğrafları çekiyorlardı. Kusursuz bir vücuda sahip, takım elbiseli bir adamı fark edebildi ancak stüdyo ışıkları nedeniyle yüzünü net göremedi. Adı geçen adam, insanların kendisine yer açmasıyla bulunduğu yere yaklaştığında, dudakları önce utangaç bir gülümsemeye doğru uzanmadan önce yüzü şaşkınlık ifadesine dönüştü. Gözleri Hyunjin'in yanında duran aktöre geçmeden önce Felix ona gülümsedi ve yüzünde hafif bir kaş çatma oluştu. Ancak fotoğrafçının mola vermesi üzerine kocasına doğru yürürken bunu başka bir gülümsemenin arkasına sakladı.

"Hey Felix-" Felix dudaklarını onunkilere bastırdığında Hyunjin'in sözleri ağzında dağıldı ve belini yumuşak bir şekilde tutarken onu öptü. Model öpücüğe şaşırdı ama yine de CEO'yu uzaklaştırmadı.

"Merhaba." diye mırıldandı ve geri çekilip gülümsedi.

"Iyyyy." İkisi de Bogum'un yanlarında homurdandığını duydu.

"Gel," dedi Hyunjin, kocasının elini tutup onu kibrine doğru çekerken nasıl hissettiğini belli etmeden elinden geldiğince nazikçe.

"Felix, ne yapıyorsun?" Kapıyı arkalarından kilitler kilitlemez söyledi.

"Burada Celine ekibiyle bir toplantım vardı. Ben de buradayken seni ziyaret etmeyi düşündüm." Açıkladı.

"Hayır. Demek istediğim, neden beni bu kadar insanın önünde öptün?"

"Ne? Seni neden öptüm derken neyi kastediyorsun?" Felix bu soru karşısında şaşırmıştı. "Biz öpüşmekten fazlasınıda yaptık."

"Evet a-ama bu... o zaman yalnızdık. Etrafta bu kadar çok insan yoktu." Hyunjin tartıştı.

ANLAŞMA |HYUNLİX|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin