"Yorgunsan uyuyabilirsin." Felix, arabayı sürerken Hyunjin'e söyledi.
"Sorun değil. Uyanık kalabilirim." Model mırıldanıyor, gözlerini açık tutmaya çabalıyor.
Çift, Hyunjin'in ailesini ziyaret etmek için Daegu'ya gidiyordu. Felix onun bir hafta önce annesiyle konuştuğunu duymuştu.
"Başka bir zaman ziyaret ederiz, Anne." Onu ikna etmek için çok çabalıyordu. "Benim de bazı çekimlerim var. Ve Felix de meşgul." Artık ailesine yalan söylemeye alışmıştı. "Eğer beni gerçekten Noel'de görmek istiyorsan tek başıma gelebilirim."
"Aslında meşgul değilim." Felix, model annesiyle konuşmayı bitirdikten sonra söylemişti.
"Ha?"
"Birlikte Daegu'ya gidebiliriz." Rastgele bir şekilde söyledi. "Eğer senin için uygunsa tabii."
Her ne kadar Hyunjin ilk başta bunun iyi bir fikir olup olmadığından emin olmasa da sonunda ebeveynlerinin çıkarını gözeterek kabul etmişti. O da onları özlemişti ve onu gördüklerinde ne kadar mutlu olacaklarını biliyordu. Ve tabii ki kocasıyla birlikte kendilerini ziyaret etmesini istiyorlardı. Çift, Noel arifesinde kendilerini Daegu'ya giderken bu şekilde buldu. İki saat boyunca yolculuk yaptılar ve tatil nedeniyle trafik normalden daha kötüydü. İkisi de kahvaltıyı atladıkları için Felix bir dinlenme yerinde durmuş ve onlara biraz yiyecek ve atıştırmalık almıştı. Arka planda hafif bir müzik çalınırken arabayı sürmeye devam ederken, daha önce uykuya dalmayacağına dair verdiği söze rağmen modelin derin uykuda olduğunu gördü. Bu görüntü karşısında gülümsedi ve kocasının memleketine doğru yola devam etti.
Geçtiğimiz ay hem duygusal hem de fiziksel olarak çok daha yakınlaşmışlardı. İkisinin de birbirlerinden hoşlandığını anlayıp kabul ettikten sonra geri dönüş yoktu. Kanepedeki tek öpücük, birçok öpüşme ve sevişme seansına dönüşmüştü. O gece ikisi de normal bir şekilde yatmışlardı ama ertesi gün tekrar öpüşmüşlerdi, gerginlik vücutlarını terk etmemişti. Calvin Klein çekimindeki fotoğrafları ortaya çıktı ve Kore nüfusunun en az yarısını çılgına çevirdi. İktidar olarak bilinen çift, internetteki fotoğrafları ve gazetelerde haklarında çıkan yazılarla daha da popüler oldu. Birbirlerini öperek kutlama yaparken tonlarca tebrik mesajı, çiçek ve hediye aldılar.
"Vay canına, bu çok lezzetli görünüyor. Biraz kek ister misin?" Hyunjin sordu.
Felix tabağı itmeden önce pastadan bir ısırık almış, Hyunjin'in kulaklarına "Böyle daha tatlı." diye fısıldamış ve dudaklarını birbirine çarpmıştı.
Ve artık film gecelerinde sadece film izlemiyorlardı. Filmin başlamasından sonraki otuz dakika içinde birbirlerini öpüp dokunmuşlardı ve film bitene kadar da devam etmişlerdi. Ama bu sadece biraz öpüşmeydi, aslında çok fazla öpüşme ve bazı masum dokunuşlardı ve bunun ötesine asla geçemedik. Bunu beşinci ya da altıncı kez yaptıklarında ve durup kendi odalarına dönmekte zorlandıklarında, ne halt ettikleri hakkında konuşmuşlardı. Birkaç ay önce birbirlerine bile tahammül edemeyen iki kişi, şimdi birbirlerinin yüzünü emiyordu. Geçmişte pek çok konuda aynı fikirde olmamalarına rağmen artık dinamiklerini değiştirmeden veya işleri tuhaf hale getirmeden sadece öpüşmenin ve sevişmenin sorun olmadığı konusunda hemfikirdiler. Onlar sadece faydaları olan eşler olacaklardı.
Hyunjin biraz su almaya geldiğinde Felix mutfakta yemek pişiriyordu ve model, yanından geçerken genç olanın boynuna gelişigüzel bir öpücük kondurmuştu. Ve Felix'in işlevinin durduğunu söylemek yetersiz bir ifadeydi.
"Felix, sanırım bir şeyler yanıyor." Hyunjin, CEO'yu dünyaya geri getiren yanmış yemeğin kokusunu duyunca paniğe kapılmıştı.
Hyunjin onu öperek neşelendirmeye çalıştığında yemeğin bozulduğunu ve yiyecek hiçbir şeyleri kalmadığını somurtmuştu. Model, genç olanın ısıyı kapatmak yerine açmasını çok sevimli buldu ancak bunun sebebinin kendisi olduğunu bilmiyordu. Öpücük hararetli bir hal almıştı ve birkaç dakika içinde Felix, Hyunjin'i mutfak tezgahında otururken bacaklarının arasındaydı. Modelin elleri CEO'nun saçındaydı ve CEO'nun eli ilk kez Hyunjin'in gömleğinin altına kaydı. Modelin cildi parmaklarında pürüzsüz hissediyordu ama CEO'nun dokunuşu Hyunjin'in ne kadar tahrik olduğu göz önüne alındığında yanıyordu. Felix'in eli vücudunun üst kısmını keşfederken başını geriye atarak CEO'nun dudaklarını kavradığı boynuna erişim sağladı. Kapı zilini duyduklarında tişörtünün kenarını yukarı çekmeye hazırlandı. Yiyecekleri gelmişti ve o an sona ermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAŞMA |HYUNLİX|
Novela Juvenil[Tamamlandı] "Bir evlenme teklifi. Seninle evlenmek istiyorum." Felix doğrudan Hyunjin'in gözlerinin içine baktı. "Kullandığım dil için kusura bakmayın Bay Lee, ama benimle dalga mı geçiyorsunuz?" Model Hwang Hyunjin'e CEO Lee Felix ile evlenme kar...