Üçüncü Bölüm: Sözleşme

296 38 14
                                    

"Peki düğün ne zaman?" Hoseok, Hyunjin'le dalga geçerken, model gözlerini deviriyordu.

"Jisung'u öldüreceğim." Nefesinin altında mırıldandı.

"Minho'nun yüzünü emmeyi bıraktıktan sonra yapabilirsin." Fotoğrafçı elinde birayla modelin yanına oturdu.

"Ah, şu ikisi." Hyunjin burnunu kırıştırıp kokteylini yudumladı.

Modeller, aktörler, fotoğrafçılar ve Seul'deki tüm zengin insanlarla çevrili lüks bir marka partisindelerdi. Hyunjin her türlü partiden nefret ederdi ve arkadaşları sayesinde birkaç korkunç saati atlatmayı başarmıştı. Ancak görünen o ki arkadaşları onu bugün partiye geldiğine pişman edecekti.

"O kesinlikle çekici biri."

"Kim?"

"Lee Felix." Hoseok sırıtıyor.

"Hala bu konuda mısın?" Hyunjin sinirlenmiş gibi konuşuyordu.

"Hey," Jisung arkadaşlarının yanına gidip onlara sarılırken çığlık attı. "Sizi özledim çocuklar." O zaten sarhoş olmuştu.

"Bana öyle görünmedi." Hyunjin, Jisung onunla Hoseok'un arasına sığmaya çalışırken gülüyordu. "Minho hyung, merhaba." Onlara katılan Minho'ya gülümsedi. "Nasılsın?"

"Hey ufaklık, ben iyiyim. Jisung bana senin iyi olmadığını söyledi." Alaycı bir şekilde gülümsedi. "Merhaba Hoseok." Hoseok'u selamladı.

"Sizce sağdıcı kim olacak?" Hoseok göz kırptı.

"Hey, tabi ki ben olacağım. 18 yaşımızdayken buna karar verdik." Jisung en yakın arkadaşına gülümseyerek söyledi.

"Kimse benim sağdıcım olmayacak çünkü evlenmeyeceğim." Hyunjin'nin sesi öfkeyle yükseldi. "Özellikle Lee Felix'le." Dikkat çekmek istemediğinden CEO'nun adını fısıldadı.

"Hyung, lütfen bu ikisini durdurabilir misin?" Yardım için Minho'ya döndü.

"Hyunjin." Minho yavaşça başladı. "Bence bunu ciddi olarak düşünmelisin."

Modelin gözleri genişledi.

"Yani onunla evlenmek zorunda değilsin ama onunla çıkabilirsin, biliyorsun. Eğer sana yaklaştıysa bu senden hoşlandığı anlamına geliyor. Böylece birbirinizi tanıyabilir ve işlerin nereye gittiğini görebilirsin." Jisung'un birkaç gün önce önerdiği şeye çok benziyordu.

"Erkek arkadaşının kulaklarını tıkadığını görüyorum. Boş ver." Hyunjin kokteylini içti ve kanepeye çöktü.

"Öyle değil. Changbin'i tanıyorsun değil mi?"

"Rapçi arkadaşın mı?" Hoseok sordu ve Minho başını salladı.

"Evet. Changbin'in erkek arkadaşı Jeongin." dedi Minho ve Hyunjin bir açıklama bekleyerek boş boş ona baktı. "Yang Jeongin? Ünlü aktör olan?"

"Vay canına. Changbin Yang Jeongin'le mi çıkıyor? Şanslı piç." Hoseok inanamayarak başını salladı.

"Evet. Yani Hyunjin, Yang Jeongin, Lee Felix'in kuzeni. Onunla birkaç kez karşılaştım. O harika bir adam ve Felix'e çok yakın. Çocuğun türünün tek örneği, altın gibi bir kalbi olduğunu söylüyor."

"Evet, eşek olma konusunda türünün tek örneği." Hyunjin mırıldandı.

"Yanlış bir başlangıç ​​yapmış olabilirsin. Sana yaklaşma şekli göz önüne alındığında neden böyle hissettiğini anlıyorum. Ama dediğim gibi o iyi bir adam. Ve gerçekten de çok yakışıklı. O yüzden belki bunu onunla konuşabilirsin. Seni seviyorum Hyunjin. Aksini düşünseydim onu ​​onaylamazdım. Mutlu olmanı istiyorum."

ANLAŞMA |HYUNLİX|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin