Onuncu Bölüm: Haber

221 28 53
                                    

"Siz ikiniz birlikte çok yakışıyorsunuz Hyunjin!" Jisung elinde telefonuyla ciyaklıyor ve Hyunjin ile Felix'in çiftin Instagram'a yüklediği Bacalar fotoğraflarına bakıyor. "Çocuk sahibi olabileceğinizi bir düşün, aman tanrım!"

"Jisung-"

"Yok gerçekten! Birlikte modellik yapmalısınız. Modellediğiniz bomba etkisi yaratır."

Jisung haklıydı. Birlikte olağanüstü görünüyorlardı. Düğün fotoğrafları resmiydi, profesyonelce çekilmişti ama balayında çektikleri selfieler farklıydı. Doğaldı, tatlıydı ve Felix'in gömleksiz olduğundan bahsetmiyordu bile.

"Kapa çeneni lütfen." Hyunjin inledi. "Bizim öyle olmadığımızı biliyorsun."

"Biliyorum. Ama oraya gidebilirsin. Birlikte yaşıyorsunuz!"

Hyunjin gözlerini devirdi ve Jisung devam etti. "Ama gerçekten evlisiniz ve yaklaşık iki aydır birlikte yaşıyorsunuz? Ve ikinizin arasında hiçbir şeyin olmamış olması beni aşıyor."

"Onun hakkında konuşmayı bırakır mısın? Bana senden ve Minho hyung'dan bahset. İkiniz de çekilmez olsanız da memnuniyetle dinlerim."

Model arkadaşlar çarşamba günü öğle yemeğinde buluşmuş, hem çekimlerden uzak kalmış hem de boş günlerini değerlendirmişlerdi. Hyunjin Bacalar'dan döneli üç gün olmuştu ve Felix'ten haber alamamıştı. Küçük olanın eve ne zaman geleceğini bile bilmiyordu.

Jisung balayı hakkında bilgi almak için ağzını arıyordu çalışıyordu ama Hyunjin kolayca pes etmedi.

"Keşke Hoseok hyung bugün bize katılabilseydi. Seni yıpratabilirdik." Jisung somurttu. "Yoksa Felix bunu balayında mı yaptı ?" Dalga geçti.

"Tuvalete gidiyorum." Hyunjin arkadaşına hiçbir tepki vermeden ayağa kalktı ve gitti.

"Hyunjin?" Jisung solgundu ve Hyunjin masalarına döndüğünde endişeli görünüyordu.

"Jisung, iyi misin? Ne oldu?" Arkadaşına endişe dolu gözlerle baktı.

"Telefonunu kontrol etmedin mi?"

"Buraya gelmek için evden çıktığımdan beri hayır. Neden? Sorun nedir?"

Jisung, acıyan bir bakışla telefonunu masanın karşısındaki Hyunjin'e uzattı. Hyunjin'in beyni ters gidebilecek her şeyi düşünerek tam kapasite çalışıyordu ama telefonda gördüğü şey hiç beklemediği bir şeydi. Makalenin başlığını bir kez, sonra iki kez, tekrar tekrar okudu. Ama sözler değişmedi. Onlar aynıydı. Resim aynıydı. Resimdeki adam fazlasıyla tanıdıktı. Hemen yanında ise söz konusu adamla Bacalar'da çekilmiş bir fotoğrafı vardı.

'Lee Felix, iddiaya göre çıktığı ve bir yıl önce evlenmek üzere nişanlandığı Koreli Amerikalı aktör Cha Eunwoo ile New York'ta içki içerken görüntülendi. Bu, CEO'nun yeni evli kocası süpermodel Hwang Hyunjin ile balayına gitmesinden sadece birkaç gün sonra gerçekleşti.'

Hyunjin hızla gözlerini kırpıştırarak yeni bilgiyi sindirmeye çalıştı. Arka planda Jisung'un sesini yakından duyabiliyordu ama ne dediğini anlayamıyordu. Teninde soğuk terler aktığını hissedebiliyordu ve telefonun ekranı kararmasına rağmen Felix'in Cha Eunwoo'yla olan görüntüsü gözlerinin önünde yanıp sönüyordu. Evlendiği ve iki aydır birlikte yaşadığı adam, bırakın gülmeyi, ona asla hafifçe gülümsememişti. Ama resimde Cha Eunwoo ile birlikte gülüyordu. Ve sanki gerçekten eğleniyormuş gibi gerçek, ağzı açık bir kahkahaydı.

Hyunjin'e yaptığı gibi kameralar için değil. İkisinin çıktıklarını ve görünüşe göre nişanlı olduklarını söylediler mi? Hyunjin rastgele bir makaleye inanmaması gerektiğini biliyordu ama resim onu ​​rahatsız etmişti. Herkes herhangi biri hakkında gerçek ya da uydurma her şeyi yazabilirdi ama resimler gerçekti. Resimlere photoshop yapılabilir evet ama bu photoshop değildi.

ANLAŞMA |HYUNLİX|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin