"Bunu nasıl yapıyorsun?" Felix makyaj koltuğunda oturuyordu, saçı ve makyajı yapılmıştı.
"Ha?" Kuaför saçını düzeltirken Hyunjin de yanında oturuyordu.
"Etrafta o kadar çok insan var ki. Kameraya nasıl poz veriyorsun?" Gözleri aynaya kilitlendiğinde gergin görünüyordu.
"Alışacaksın."
"Senin için söylemesi kolay." Felix alay etti. "Sen bir modelsin."
"Sadece beni takip et tamam mı?"
Felix Londra'dan döndükten kısa bir süre sonra Hyunjin ona Calvin Klein'ın teklifinden ve çift çekimi için ikisini de nasıl istediklerini anlatmıştı.
"Ama bu iç çamaşırı için değil. Kontrol ettim. Calvin Klein Jeans'i destekliyor olacağız. Aile dostu bir çekim olacak." O sırada başıboş dolaşıyordu.
"Vay, Calvin Klein mi? Markayı her zaman sevdim."
"Cidden mi?"
"Evet. Sadece Calvin Klein iç çamaşırı giyiyorum." Aslına bakılırsa Felix bunu söyledi ve Hyunjin Felix dışında her yere baktı. Model, adamın bu fikri kafasına koymasını gerçekten istemiyordu.
"Peki, yapacak mısın? Yapmasan da sorun değil. Zaten bunun için beni seçtiler. Bu sadece..."
"Peki neden beni istiyorlar? Açıkçası senin gibi bir model değilim."
"Hımm, bunun bir çift çekimi olmasını istiyorlar ve biz de ünlü bir çift olduğumuz için..." diye açıkladı. Kendilerine Kore'nin güçlü çifti demek istemiyordu. Neredeyse bir çift değillerdi.
"Yapacağım." Felix bir süre düşündükten sonra konuştu.
Modelin gözleri şokla açılıyor. Doğru mu duydu?
"Ne?"
"Yapacağımı söyledim." Felix onayladı.
"Emin misin?" İnanmıyor.
"Bunu yapmamı istemiyor musun?"
"HAYIR." Aceleyle söylüyor. "Yani evet." Kendini besteliyor. "Bunu yapmanı istiyorum."
"Emin misin Hyunjin? Eğer yapmamı istemiyorsan sorun değil."
"Eminim." Gerçekten neden birbirlerinin etrafında bu kadar dans ettiklerini bilmiyorlardı.
Felix modellik hakkında pek bir şey bilmiyordu ama Hyunjin ona elinden geldiğince yardım edeceğine söz vermişti. CEO'nun çekim için tek şartı, işten izin almaya gücü yetmediği için çekimin hafta sonu olmasını istemesiydi. Chan ile biraz daha tartıştıktan sonra çekimi cumartesi gününe planladılar ve şimdi burada markanın kot pantolonlarını giymişlerdi. Hyunjin imzalı beyaz tişörtüyle ve Felix'te ona uygun ama siyah bir tişörtle. Saçları ıslak bir görünümle mükemmel bir şekilde şekillendirildi ve sete girdiklerinde insanların tepkilerine göre enfes göründüklerine şüphe yoktu.
Fotoğrafçı onları selamladı. "İkinize de sahip olduğum için mutluyum. Çekimlerin sorunsuz geçmesi için elimden geleni yapacağım."
Büyük bir şirketin CEO'sunun, özellikle Calvin Klein gibi bir marka için model olmayı kabul etmesi her gün görülen bir durum değildi. Oradaki insanlar ona ve süper model kocasına uyum sağlamak için geriye doğru eğilmeye hazırdı.
"Birkaç deneme çekimi yapalım ve oradan devam edelim." Fotoğrafçı kameranın arkasında durdu ve Hyunjin model moduna geçti, yüzü aniden ciddileşti ve kameraya poz vermeye hazırlanırken Felix ne yapacağını bilmeden garip bir şekilde durdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAŞMA |HYUNLİX|
Teen Fiction[Tamamlandı] "Bir evlenme teklifi. Seninle evlenmek istiyorum." Felix doğrudan Hyunjin'in gözlerinin içine baktı. "Kullandığım dil için kusura bakmayın Bay Lee, ama benimle dalga mı geçiyorsunuz?" Model Hwang Hyunjin'e CEO Lee Felix ile evlenme kar...