Üç çift göz modele baktı.
"Çekim için miydi?" Minho sakince sordu.
"Ne yaptın?" Jisung çığlık attı.
"Mümkün değil!" Hoseok inanamayarak başını salladı.
Hyunjin az önce arkadaşlarına, Calvin Klein için Felix'le çekim yaptığını ve öpüştüklerini söylemişti. Çekimlerin üzerinden yaklaşık üç hafta geçmişti ve birdenbire öpüştüler. Yaklaşık iki hafta sonra Felix eve sarhoş gelmiş ve Hyunjin'e onu tekrar öpmek istediğini söylemişti. Model ilk başta bu sözleri görmezden gelmeyi seçmişti, suçu CEO'nun sarhoş durumuna atıyordu ama bu durum onun kulaklarında çınlıyor ve ara sıra vücudundan aşağı ürpertiler gönderiyordu.
Neyse ki, Felix ertesi sabah uyandığında ne söylediğini hatırlamıyor gibiydi ve Hyunjin de buna uymuştu. Ancak CEO'nun ne demek istediğini ve bunu neden söylediğini düşünmek onu o kadar rahatsız ediyordu ki, bu konuda üçüncü bir kişinin veya kendi durumunda üç kişinin bakış açısını istiyordu.
"Evet, biz bir çift olduğumuz için fotoğrafçı bunu istedi ve evet." Açıkladı ve Minho başını salladı, Jisung ve Hoseok hala şok olmuş görünürken gözünü bile kırpmadan. "Ve biz... eve gittiğimizde tekrar öpüştük."
"Ne?" Jisung ayağa kalktı.
"Bu giderek daha iyi olmaya devam ediyor." Minho kıkırdadı.
"Fotoğrafçı seninle eve gelip öpüşmenizi mi söyledi?" Hoseok gözlerini devirerek sordu.
"Ne olduğunu bilmiyorum hyung." Hyunjin kaşlarını çattı. "Biraz, ımm. Çekimde iyiydik. Sonra eve döndük ve bilmiyorum."
"Onunla yattın mı?" Minho sordu.
"H-hayır hyung!" Dehşete kapılmış görünüyordu. "Sadece bir öpücüktü. O zamandan beri pek fazla konuşmadık."
"Ah, Hyunjin." Hoseok içini çekti.
"Yani ertesi sabah benimle konuşmaya çalıştı. Ama ben-"
"Tahmin etmeme izin ver." Jisung onun sözünü kesti. "Piç bunun bir hata olduğunu ve bunu unutman gerektiğini mi söyledi?" Alay etti.
"Ah, a-aslında ben öyle dedim." İtiraf etti.
Jisung'un gözleri şaşkınlıkla açıldı. "Ne dedi?"
"Hiçbir şey söylemedi. Ama-"
"Belki o da aynı şeyi söylemek istemiştir?" Hoseok sordu.
"Ciddiye almalı mıyım, almamalı mıyım bilmiyorum. Ama geçen Cuma eve sarhoş geldi ve beni tekrar öpmek istediğini söyledi."
"Mümkün değil!" Hoseok bağırdı.
Minho o akşam ilk kez şaşırmıştı ve Jisung şok edici bilgiyi sindirmeye çalışarak sessiz kalmıştı.
"Demek istediğim bunu neredeyse uykuya dalacakken söyledi ve sonrasında tamamen normal davrandı. Bunu söylediğini hatırladığını sanmıyorum. Ya da hatırlıyor ve hatırlamıyormuş gibi davranıyor. Kafam çok karıştı. Ne yapacağımı bilmiyorum."
"Onu tekrar öpmek ister misin?" Jisung en önemli soruyu sordu.
"Ne?" Hyunjin gözlerini kırpıştırdı. "O-onu öpmek güzeldi sanırım. İyi öpüşüyor ama bilmiyorum. Bunu kastetmemiş olabilir. Ya bir şey söylersem ve bana gülerse? Çok utanç verici olurdu. Eğer gerçekten ciddiyse bunu söylediğini hatırlaması gerekirdi değil mi? Ah, bilmiyorum." Saçlarını yolmak istedi.
"Aman Tanrım, sen de onu tekrar öpmek istiyorsun." Jisung araya girdi.
"Bence de." Hoseok sırıttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAŞMA |HYUNLİX|
Roman pour Adolescents[Tamamlandı] "Bir evlenme teklifi. Seninle evlenmek istiyorum." Felix doğrudan Hyunjin'in gözlerinin içine baktı. "Kullandığım dil için kusura bakmayın Bay Lee, ama benimle dalga mı geçiyorsunuz?" Model Hwang Hyunjin'e CEO Lee Felix ile evlenme kar...