FİNAL: Sonsuza kadar

167 29 11
                                    

"Çekimleri ertelemek zorunda kaldığımız için üzgünüm Hyunjin." Model saçını ve makyajını yaptırmak için makyaj masasına girdiğinde bir çalışan özür diledi. "Daha iyisi için işe yaradı. İkinizin de bizimle tekrar çekim yapmasından mutluyuz. O gülümsedi.

"Sorun yok. Şanslıyım ki bugün programım boştu." Zaten tanıdığı bir modelle çalıştığını varsayarak gülümsedi. Jisung'la birkaç kez çekim yapmıştı ve sette en iyi arkadaşların tesadüfen birbirlerini bulması tam bir kaostu.

Bugün Calvin Klein'ın posterlerini çekiyordu ve çekim yapması gereken model son anda hastalanınca öğleden sonraki çekimler akşama ertelendi.

"Hyunjin?" Chan hazır olduğunda ve işareti beklerken ona doğru koştu. "Yeni haberlerim var. Yemin ederim bunu şimdi öğrendim." Nefesi kesilmişti.

"Ne var hyung?"

"Hımm, bugün başka bir modelle çekim yapacağını biliyorsun değil mi?" Sordu ve Hyunjin başını salladı.

"Yeni model... o Felix." Chan başka tarafa baktı. "Son kampanyanızı beğendiler ve görünüşe göre fotoğrafçı son dakikada onunla kişisel olarak temasa geçti. Çok üzgünüm Hyunjin. Bu konuda hiçbir fikrim yoktu. Felix'in neden evet dediğini bilmiyorum. Yapacak daha iyi işleri olduğunu düşündüm." diye ofladı.

"Sorun değil hyung." Model bu konuda şaşırtıcı derecede sakindi.

"Emin misin?"

"Evet bencede."

Hyunjin gençten sonsuza kadar kaçamayacağını biliyordu. Yollarının kesişmesi kaçınılmazdı. Birbirlerini en son bir haftadan fazla süre önce Paris'te görmüşlerdi. Model, o zamandan beri ikisi hakkında pek çok iç savaş yaşadı. Her ne kadar Felix'in durumunu ve yaptığı eylemleri neden yaptığını anlasa da, işler kontrolden çıkmadan önce genç olanın ona her şeyi anlatması gerektiğini düşünüyordu. Bu, durumu bir ölçüde kurtarabilirdi. Ona söylediği üç kelime kulaklarında yankılanıyordu ve bunu unutmanın imkânı yoktu. CEO'dan asla nefret edemeyeceğini biliyordu ama CEO hakkında ne hissettiğini bilmesine rağmen korkuyordu. Sadece altı ay içinde adama karşı ne kadar güçlü hissettiğinden korkuyordu ve işler tekrar kötüye giderse bir kalp kırıklığı daha kaldırabilir miydi bilmiyordu. Onun yanında olmayı, sesini duymayı, dokunuşunu hissetmeyi çok istiyordu. Felix ona onu bekleyeceğini söylemişti. Hyunjin onlarca mesaj yazıp silmişti ve parmağı birkaç kez genç olanın adının yanındaki arama butonunun üzerinde gezinmişti. Kaderin bir sonucu olarak CEO ile tanışacağı için rahatlamıştı.

Gözleri kilitlendiğinde Felix gülümsedi. Model sete doğru giderken çekime hazırdı ve fotoğrafçıyla sohbet ediyordu.

"Hyunjin, seninle tekrar tanıştığıma memnun oldum." Fotoğrafçı mutlulukla gülümsedi. "İkinizin de bizim için yeniden çekim yapması çok güzel. Bugün hızlı olacak. Beş dakika içinde başlayalım."

"Merhaba Hyunjin." Felix'in önünde dururken yavaşça konuştu. "Şaşırmış olabileceğini biliyorum ama bu son dakikaydı. Seni daha önce bilgilendirmeyi düşündüm ama bencilce davrandım. Seni görmek istedim." İtiraf etti. "Bilseydin... beni görmek istemeyeceğinden korkuyordum."

Hyunjin'in beyni etraflarındaki tüm gürültüyü ve gevezelikleri engelledi ve yalnızca CEO'nun sözlerini duyabiliyordu.

"Sorun değil." dedi gözlerini ayırmadan. "Ben de seni görmek istedim."

Felix kocasının bu sözleri söylediğini duyunca hem şok oldu hem de mutlu oldu. Ancak o cevap veremeden onlara pozisyon almaları söylendi.

Onların yararına, çekim sonuncusu gibi açık değil ama yine de samimi. Bir süre sonra birbirlerine çok yakınlaşmaya başlamışlardı ve Hyunjin bu yakınlaşmadan dolayı vücudunda tüylerinin diken diken olduğunu hissetti. Felix'in eli yanlışlıkla düğmesiz gömleğinin ortasındaki çıplak tene dokunduğunda sıçradı ve kendini toparladı.

ANLAŞMA |HYUNLİX|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin