Yirmi Beşinci Bölüm: Kavga

113 24 0
                                    

Hyunjin'in tüm gün süren açık hava çekimlerinden sonra yapmak istediği tek şey Felix'e sarılmaktı. Ama o Jeju'daydı ve kocası da Seul'deydi ve kavgadan sonra aralarının pek de iyi olmadığını unutmaması gerekiyordu. Her ne kadar Felix ertesi sabah Hyunjin Jeju'ya gitmeden önce özür dilemiş ve modeli arayacağına söz vermiş olsa da bunu yapmamıştı.

Hyunjin'e mesaj bırakma zahmetine bile girmemişti ve modelin durumla ilgili karışık duyguları vardı. Kocasını aramak, mesaj atmak ve onunla konuşmak için parmakları kaşınıyordu ama kendisine kızgın olması gerektiğini kendine hatırlatması gerekiyordu. Her ne kadar Felix ondan özür diledikten sonra konuyu akışına bırakmış olsa da hâlâ bu konuyu tamamen atlatamamıştı. Ve Jeju'ya uçtuktan sonra genç olanın onunla iletişime geçmemesi yangını daha da körükledi. Yakınlaştıklarından beri hiç kavga etmemişlerdi ve daha önce kavga ettikleri zamanlar farklıydı. Hyunjin o zamanlar Felix'i umursamıyordu. Ama şimdi. Aslında onu olduğundan daha fazla önemsiyordu. Onu seviyordu.

Ertesi gün uyandığında, Felix'in gecenin geç saatlerinde gönderdiği bir mesaj onu bekliyordu.

Felix

12:16

Merhaba Hyunjin

Eve yeni geldim

Uyanık mısın?

Hyunjin

sabah 7:34

Şimdi uyandım

Felix

sabah 7:56

Günaydın

Seni bu gece arayabilir miyim?

Hyunjin, ilişkilerinin ne zaman kötüye gittiğini ve kocasının onu aramak için bir program hazırladığını merak etti. Rastgele zamanlarda birbirlerine mesaj atıyorlardı ve Seul dışındayken bile canları istediğinde birbirlerini arıyorlardı.

Hyunjin

sabah 8:05

Evet

Her zaman

Ve tüm gün boyunca Felix'ten bir daha haber alamamıştı. Bu arada gencin onu aramasını beklerken akşam yemeğini yemişti ama sabırsızlanmaya başlamıştı. Hyunjin'in sabırsızlığı, gece saat onda gençten hâlâ haber alamayınca sonraki iki saat içinde sıkıntıya dönüşmeye başladı. Daha iyi karar vermesine rağmen onu aramayı denedi ve CEO aramayı kesip onun yerine ona mesaj gönderdiğinde pişman oldu.

Felix

22:16

Üzgünüm Hyunjin meşgulüm

Model mesaja baktı ve alay etti. Bütün akşam bekledikten sonra elde edeceği tek şey bu muydu? Telefonunu yatağın üzerine fırlattı ve genç olana cevap verme zahmetine girmedi. Felix'in sinirlendiğini anlayacağından ve bunu telafi etmek için ona tekrar mesaj göndereceğinden emindi.

Ancak ertesi sabah uyandığında telefonu önceki günkü kadar sıkıcıydı. CEO ona her zaman uyanır uyanmaz bir 'Günaydın' mesajı gönderirdi ama o da göndermemişti. Ve aralarındaki durumun şu anda nasıl olduğu göz önüne alındığında, bir 'Günaydın' mesajından fazlasını bekliyordu. Felix, söz verdiği gibi onu aramadığı için kendini haklı çıkarmaya ve ondan özür dilemeye bile tenezzül etmemişti.

ANLAŞMA |HYUNLİX|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin